Beste Cecilia,
Bedankt voor de snelle reactie.
Ik wil graag reageren op je eerder reactie over onverklaarbaar datagebruik.
Even wat achtergrond informatie,
Ik heb een tweede huis in Portugal waar ik veel verblijf omdat het lekker rustig is.
Ik ben in Nederland klant bij Vodafone (helaas leveren jullie geen internet op Tholen), en in Portugal ben ik klant bij Vodafone (TV, vaste lijn en internet).
Zeer tevreden over de dienstverlening in beide landen!!
Ik heb sinds een maand of vijf een iPhone 13, daarvoor een iphone 5plus.
Telefoon is om te bellen, te appen of telegrammen en om foto's te maken.
Ik heb weinig apps op het toestel en die verversen niet op de achtergrond.
In de maand september kreeg ik bericht zo rond einde derde week dat mijn tegoed voor 80 procent verbruikt was.
Vreemd, want ik verbruik nooit zoveel. Mobiele netwerk en dataroaming uitgeschakeld.
In de nacht van 1 oktober, dus de dag van de nieuwe periode, terwijl ik lag te slapen had mijn telefoon 1,45 G verbruikt.
Via de chat dit gemeld, en je collega was zo vriendelijk om mij 3G cadeau te doen, omdat dit niet te verklaren was.
Telefoon lag gewoon in huis op de tafel en was verbonden met internet.
Mijn nummer is: 06-15040400
iPhone 13
datum ongewoon verbruik: 1 oktober 2023
update: geen idee wanneer de laatste was, maar ik kan nu 16.7.1 opladen
andere gegevens kan ik niet vinden.
met vriendelijke groeten,