Annabelle
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 1846Reacties
  • 148Oplossingen
  • 119Likes

De huisregels van de Vodafone Community


Welkom op de Vodafone Community! 

Zoals bij elke goed georganiseerde en gezellige Community, zijn ook hier een aantal huisregels opgesteld. Simpelweg zodat we het hier gezellig, positief en overzichtelijk houden. Neem deze dus door, zodat je weet wat wij van jou verwachten.  

Algemeen gedrag: 
1. Je bent onder één Community- account actief. 
2. Gebruik de naam ‘Vodafone’, ‘Ziggo’ ‘ of ‘VodafoneZiggo’ niet in je gebruikersnaam of logo/profielfoto. Dit zorgt voor verwarring met de moderators van Vodafone. We passen je gebruikersnaam aan en stellen je hiervan op de hoogte per e-mail.  
3. In je gebruikersnaam, profielfoto en/of handtekening staan geen provocerende, seksistische of discriminerende uitingen. 
4. Denk goed na over je gebruikersnaam, want deze kun je zelf niet meer wijzigen. Als dit wel gewijzigd moet worden, stuur dan een e-mail naar community@vodafoneziggo.com met je nieuwe gebruikersnaam. Een moderator neemt dan contact met je op.
5. Hetzelfde geldt voor je e-mailadres, dit kan je ook niet zelf wijzigen. Stuur hiervoor dus ook een e-mail naar community@vodafoneziggo.com.
6.Wees respectvol naar andere gebruikers en moderators. Scheld niet en gebruik geen dreigementen of uitingen van geweld. 
7. Volg aanwijzingen en tips van moderators op.
8. Vul je profiel zo volledig mogelijk in, zodat we je sneller kunnen helpen. Bekijk een uitleg hierover. 
 
Plaats geen berichten die: 
7.Commerciële links, merk- of bedrijfsnamen, andere reclame of spam bevatten. Commerciële uitingen zullen worden verwijderd. Dit geldt ook voor je handtekening.
8. Bijdragen aan het boycotten van VodafoneZiggo of andere bedrijven.  
9.Discriminerende uitspraken bevatten, provocerend gedrag vertonen of seksueel getint zijn.  
10.Scheldwoorden of een overvloed aan leestekens en hoofdletters bevatten.  
11. Afwijken van het oorspronkelijke topic (off-topic) of onwaarheden bevatten. Wil je een nieuwe discussie starten of een andere vraag stellen, maak hier een nieuw topic over aan. 
12.Persoonlijke gegevens bevatten, zoals adres en/of (mobiele-) telefoonnummer van jezelf en/of anderen. We verwijderen dan de persoonlijke gegevens uit je bericht voor je eigen privacy en veiligheid. 
 
Als je een topic opent: 
13. Controleer eerst of jouw vraag of opmerking niet eerder is geplaatst.
14. Plaats geen nieuw bericht met alleen een link naar een ander bericht.
15.Let op de Community indeling; plaats je bericht onder de juiste categorie en formuleer een duidelijke titel. Zo houden we het overzichtelijk. 
16.Plaats je bericht binnen één passende (sub)categorie op de Community, zo voorkom je dubbele gesprekken over hetzelfde onderwerp. 
17.Wees zo volledig mogelijk in de beschrijving van je vraag. Geef aan welke oplossingen voor je probleem je zelf al geprobeerd hebt. Zo ben je uiteindelijk sneller geholpen. 
 

Een ongepast bericht gezien? 
Het kan natuurlijk voorkomen dat je een ongepast bericht tegenkomt. Wil je een ongepast bericht melden? Klik dan rechtsboven bij de opties van het bericht op ‘Ongepaste inhoud melden’. Hier vragen we om een reden in te vullen, doe dit zo volledig mogelijk. De moderators beoordelen het bericht en ondernemen gepaste actie indien nodig. VodafoneZiggo is niet verantwoordelijk voor de inhoud. Aan berichten die door Vodafone moderators zijn geplaatst, kunnen geen rechten worden ontleend. Alle berichten op de Community worden automatisch eigendom van de organisatie. Hierdoor hebben wij het recht om de inhoud van berichten te wijzigen, kopiëren en/of te verwijderen.

Wanneer je je niet houdt aan de Huisregels, riskeer je ontzegging van de toegang tot de Vodafone Community. Het oordeel van de Community manager en/of moderator is bindend. Als een topic om welke reden dan ook uit de hand dreigt te lopen, behoudt de moderator het recht deze te sluiten, te wijzigen en/of te verwijderen zonder waarschuwing vooraf. De moderator kan een waarschuwing sturen via een privébericht, openbaar bericht, e-mail of telefonisch. 

Mocht je één of meerdere Huisregels overtreden, dan kan je van ons een ban krijgen. We stellen je hiervan op de hoogte per e-mail. Bannen is het blokkeren van het account en daarmee ontzeggen wij de toegang tot de Vodafone Community. Dit kan een tijdelijke of een permanente ban zijn. Een permanente ban kan ook direct worden gehanteerd bij ernstige misdragingen, het aanmaken van een tweede account en/of spam.  
 

Wat kun je van ons als moderators verwachten? 
Natuurlijk mag je van ons ook verwachten dat wij ons netjes gedragen. Wij zijn vanuit Vodafone actief en zorgen ervoor dat de huisregels worden nageleefd. Daarnaast helpen we je met het vinden van een antwoord. 
 

Privéberichten naar Vodafone moderators
Als er privécontact nodig is, is dat vanuit het initiatief van een moderator. We beantwoorden dus alleen privéberichten die op ons verzoek worden gestuurd. Berichten die niet op verzoek verstuurd zijn worden genegeerd.

0 Reacties 0

Uitgelicht topic

iPhone 13

Apple heeft de iPhone 13 gelanceerd. Net als de 12-serie zijn het weer vier verschillende modellen: de iPhone 13, de iPhone 13 Pro, de iPhone 13 Pro Max en de iPhone 13 Mini. Praat hier mee over de ni...

Geplaatst in Tips van Vodafone