Yake

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Track en Trace niet inzichtelijk bij 'volg bestelling'

In de email "Je bestelling is gereed voor verzending" staat:

Indien je de bestelling wilt volgen gebruik dan deze link:

Volg bestelling

 

Simkaarten lijken echter zonder track en trace verstuurd te worden, dus via de link lijkt weinig te volgen.

Klopt dit?

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12194Posts
  • 3553Oplossingen
  • 3178Likes

Hoi @Yake 
Je bent hier al een tijdje online, dan weet je toch dat iedereen mee kan kijken?!
Daarom is het verstandig om je link uit je bericht te halen! Iedereen kan nu je gegevens terug zien en dat lijkt me niet de bedoeling. Deze informatie kan je binnen het uur, na plaatsen, zelf nog verwijderen. 

Wat betreft je vraag, het klopt dat je simkaart niet per pakje zal worden toegezonden. Het is namelijk een Track en Trace die door de brievenbus past. Dit is dan ook wel een T&T vanuit Vodafone maar veel heb je er niet aan, alleen dat PostNL je nu op de hoogte kan houden wanneer deze in de brievenbus valt. Dus het versturen doet Vodafone wel met een T&T code. 

 

⚠️ LET OP: Plaats nooit privégegevens in uw bericht. Dit is een openbare community en voor iedereen op het internet leesbaar! Uw privé gegevens kunt u binnen 1 uur, na plaatsen van uw bericht, zelf verwijderen. Lukt dit niet dan zal iemand van Vodafone u helpen. Ik heb uw topic onder de aandacht gebracht bij een Vodafone-moderator. 

 

Yake
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik had de link al verwijderd.. maar thx!

De zending is ondertussen ontvangen maar in T&T is iets nog steeds niet bekend: 

Pakket (nog) niet gevonden

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic