Hi @Irisv ,
Ik kan mij voorstellen dat je schrikt als de prijs van je abonnement ineens veel hoger is geworden. Ik begrijp uit je bericht dat dit o.a. is ontstaan door de inflatiecorrectie, maar ook doordat het Ziggo abonnement (niet op jouw naam) op jouw adres is opgezegd. Hierdoor zijn de Gratis Extra's zoals dubbele data en korting op je abonnement komten te vervallen.
Wat betreft de inflatiecorrectie. De communicatie hierover heeft plaatsgevonden via onze website en is vermeld op de factuur van september. Ik heb je factuur erbij gepakt en hier zie ik dit netjes op vermeld staan:
De inflatiecorrectie is geen geldige reden om je abonnement op te zeggen. De inflatiecorrectie is namelijk opgenomen in de Algemene Voorwaarden van je abonnement.
De Gratis Extra's zijn aanvullende voorwaarden die je krijgt als Ziggo en Vodafone worden gecombineerd op hetzelfde adres. Zeg jij één van beide abonnementen op, dan komen deze voorwaarden te vervallen. Dit staat ook in de algemene voorwaarden vermeld.
De inflatiecorrectie en het vervallen van de Gratis Extra's omdat het Ziggo abonnement op jouw adres is beëindigd, zijn dus geen geldige redenen om het contract op te zeggen.