S2308

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Help

Ik ben afgesloten maar ik heb betaald, ik moet nu bellen om het op te heffen maar kan niet bellen. Wat moet ik nu doen?
4 Reacties 4
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Contactmogelijkheden met Vodafone Nederland:

* met een geleende smartphone van iemand anders: 0900-0940
* via een vaste, bedrade telefoonlijn: 0900-0940
* via Twitter: @VodafoneNL
* via FaceBook: www.facebook.com/VodafoneNL

Houd in alle gevallen de volgende gegevens onder handbereik:
* je geboortedatum
* je postcode
* je huisnummer en straatnaam
* de laatste vier cijfers van het bankrekeningnummer dat bij Vodafone bekend is. Van jou.
* de datum waarop je je laatste faktuur van Vodafone hebt betaald.
* de manier waarop je hebt betaald. Automatische afschrijving, iDEAL, of een eigen overboeking
* het betalingskenmerk. Indien je via een eigen overboeking hebt betaald.

Dit Forum is niet geschikt en niet bedoeld voor individuele kwesties waarbij inzage nodig is in de klanten-systemen van Vodafone. Zie ook de Regels van dit Forum Board Abonnementen.

(Het is op maandagmorgen heel erg druk bij de telefonische klantenservice. En te weinig medewerkers aan de telefoon)

Succes!


Netwerker

S2308
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Via facebook word ik niet geholpen. Ik probeer te bellen naar 0900 0940 maar geen gehoor. Wat moet ik doen om de blokkade op te heffen nu?!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
S2308

Pas svp even de topic titel aan. Anders zal ik je topic moeten sluiten. Zie ook de regels.
S2308
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
U mag mijn topic sluiten, excuses!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic