HI
Werkmantim Wat je zegt, via Apple lijkt het me stug dat als je een game hebt gedownload dat je dan vast zit aan een abonnement. Want Apple doet niet aan dat soort dingen en als er een abonnement aan vast zit gaat dit via Apple en niet via een SMSje. Het zou natuurlijk kunnen dat er in een app een reclame app heeft gezeten en dat die je gegevens heeft afgenomen van je toestel. Ook weer iets wat ik een beetje vreemd zou vinden, maar dat zou eventueel kunnen.
Maar via Apple en Apple Store spelletjes die je een abonnement laten afnemen, NO WAY!
Dan is Vodafone niet goed op de hoogte en zegt maar iets of denkt dat het bij Apple net zo gaat als bij Android.
Misschien dat er via social media iets is geweest waardoor je dan toch per ongelijk iets hebt aangeklikt en/of dat ze daar vandaan een bericht hebben opgevangen met je 06 nummer erin. Ik zit zelf niet op social media dus ik kan daar niet over mee praten. Whatsappen is ook iets wat ik liever niet doe, heb het wel maar ik praat meer via iMessage en/of FaceTime.