Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,164Oplossingen
  • 1,565Discussies
  • 75.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Korting Ziggo in combinatie Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Heb de afgelopen dagen via email meermaals conact gehad met de klantenservice van Vodafone over het feit dat ik geen recht heb op de korting van vijf euro als je ziggo en vodafone combineert. Er werde...

Prepaid tegoed Alleen-lezen Opgelost

Begin maart kreeg mijn moeder een brief van Vodafone dat ze het tegoed moest opwaarderen, omdat het tegoed anders zou vervallen. Dit heeft ze gedaan, maar nu heeft ze veel te veel tegoed. Zeker omdat ...

Cynt76 door Meedenker
  • 19 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Transferring from t-mobile to Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hello,I hope you do not mind me posting in English - sorry I do not speak Dutch! I currently have a contract with tmobile. I am supposed to get 10GB of EU data per month, but the problem is that I spe...

wigl301 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Redbull cover S9+ Alleen-lezen Onopgelost

hallo, ik had afgelopen week de red bull cover gehaald. alleen ik probeer de telefoon in het hoesje te doen en is links onder een scheur gekomen. terwijl ik hem nog niet gebruikt had. dus ik vodafone ...

donderbus door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Zo jammer weer...... Alleen-lezen Onopgelost

Twee jaar geleden mijn zakelijk abo omgezet naar particulier. Bedrijf bestaat ook al twee jaar niet meer. Nu wil ik gebruik maken van Next en blijkt er alleen het abo omgezet te zijn en niet het accou...

Verlenging abonnement (pakket nooit aangekomen, was beschadigd) Alleen-lezen Onopgelost

Op 27 december 2017 heb ik mijn abonnement bij jullie verlengd met een iPhone 8+. De gsm was slecht leverbaar, uiteindelijk zou de iPhone op 24 januari 2018 bezorgd worden door postnl tussen half 2 en...

Telefonisch overlast melden Duits telefoonnummer Alleen-lezen Onopgelost

Hai,de afgelopen dagen word ik meerdere malen per dag gebeld door verschillende Duitse nummers. Waarschijnlijk mobiele nummers, want allen beginnend met: +49 176.Geen nummer is hetzelfde, terugbellen ...

Birrie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Nieuwe klant, geen warm welkom Alleen-lezen Onopgelost

Ik kreeg van mijn huidige provider een bericht dat ik mijn abonnement mocht gaan verlengen. Omdat ik thuis gebruikt maak van de dienste van Ziggo leek het mij verstandig om ziggo en Vodafone te combin...

SIM CARD just internet for tourist Alleen-lezen Onopgelost

Please, I need help.I'm writing in English because I do not understand Dutch.I'm Brazilian and I'm traveling in Eastern Europe.I arrived in Amsterdam on April 19th and paid 20 euros for a SIM CARD 3GB...

Kan geen ander netwerk kiezen in Duitsland Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb in Duitsland probemen met internet, alleen E. Mijn man heeft 4G via Telekom.de, maar mijn telefoon kan daar niet op registreren. Ook niet na meerdere pogingen. Ook niet op een plek met beter be...

Oude vodafone simkaart nummer naar nieuwe vodafone simkaart Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, Mijn moeder heeft laatst een nieuw toestel gekocht. Het probleem is dat de simkaart die ze nu heeft niet van micro naar nanosim kan worden omgezet. (Het is een oud toestel met oude sim...

Ericje02 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement met toestel overzetten naar partner met nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Mijn man en ik hebben allebij een vodafone abonnement. Mijn man zijn abonnement kan worden verlengt. ik kan via mijn werk een abonnement krijgen. Maar mijn abonnement met toestel heb ik nog zeker een ...

wendy97 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nummerbehoud mislukt? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb ruimschoots van tevoren door Vodafone mijn abonnement laten opzeggen bij Tele2z Mijn abonnement verliep op 5 maart en begin februari is mijn abonnement door Vodafone opgezegd. Ik heb hier een b...

Redbenz door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

De concurrentie Alleen-lezen Onopgelost

Als je tegenwoordig checkt naar de prijzen voor een Sim-Only (wat iedereen wel doet maar vooral ik als student) is Vodafone op dit moment samen met KPN en T-Mobile de duurste op nummer 1... Jammer wan...

Firmware update VFD 900 Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Gisteren heeft mijn smart platinum 7 een update gekregen met de laatste nieuwe beveiligingspatch (feb 2018). Ik blij, is m'n toestel weer 'veilig'. Vandaag merk ik dat het netwerksignaal met Vodaf...

Jojok door Meedenker
  • 16 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Gestalkt worden met bellen! Alleen-lezen Opgelost

Een persoon die mij al een jaar met regelmaat bedreigd en zwart maakt op Facebook, heeft op 1 of andere manier mijn telefoonnummer.Dit resulteert in constant gebeld worden tot vervelends aan toe.Het n...

Garagebox door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen bereik 3584BA Alleen-lezen Onopgelost

Sinds ca 3 april heb ik op mijn werk geen bereik meer. Of in sommige gevallen heel slecht bereik, echter niet bruikbaar. Voorheen was het bereik op dezelfde locatie prima 4G snelheid. Op de storingska...

hell1982 door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik kan niet bellen of op mobiel internet, maar kan wel gebeld worden. Alleen-lezen Onopgelost

Het probleem begon twee weken geleden, toen mijn telefoon (iPhone 6) opeens aangaf dat er geen sim-kaart in m'n telefoon zat, terwijl deze er wel degelijk in zat. Sindsdien kon ik niet bellen/gebeld w...

Lothart door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Leden met de meeste oplossingen