Hoi
Jan Dekker Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Het klopt dat deze gegevens niet op je contract staan want ze moeten nog controleren of je wel Ziggo & Vodafone hebt. Stel nu dat ze dit al wel op je contract hadden omschreven dan moesten ze je die korting geven, ook al zou je dan geen klant zijn bij beiden. Dus ze houden een slag om de arm en zetten deze info niet op je contract maar krijg je pas als ze hebben gecontroleerd of alles wel klopt.
Dus het klopt helemaal, wat betreft Ziggo&Vodafone, even afwachten en dan krijg je het vanzelf binnen.
Hou wel rekening met ongeveer 4 weken (kan korter zijn), maar als je dit wilt aanhouden dan komt het goed!
De korting van Black Friday zou in het contract verwerkt moeten zijn. Mocht je daar nog een vraag over hebben dan kan je natuurlijk altijd nog even de
klantenservice van Vodafone bellen. Die kunnen dat voor je na kijken. Maar de Ziggo&Vodafone korting komt vanzelf goed!
Je hoeft je dus geen zorgen te maken of de combinatie korting
🙂Fijne dag nog!