Hallo,.
Mijn camera focus van mijn toestel is kapot. Hij is met geen mogelijkheid scherp te krijgen. Na wat research ben ik erachter gekomen dat dit helaas een veelvoorkomend probleem is bij de HTCone. De oplossing, terug sturen voor reparatie.
Ok, prima dacht ik.
Maar het probleem nu is dus dat er een klein barstje in mijn scherm zit ( het grote voorscherm, niet de camera) Deze zit er al maanden, is erg onopvallend en met deze reden heb ik hem dus ook niet laten repareren hierom. Je ziet het echt oas als je hem op een bepaalde manier in het licht houd. Ik wil dit dus niet gemaakt hebben.
Wél heb ik de HTC one aangeschaft met de reden dat het zo een geweldige camera is. Nu deze kapot is baal ik ook erg enorm. Na met de vodafone klantenservice gepraat te hebben en zij mij doorgestuurd hebben naar Dynalogic, het reparateurs bedrijf, kan ik dus wel dit laten maken maar MOET ook mijn scherm gemaakt worden wat honderden euros gaat kosten.
Dit wil ik dus niet.
Kunnen jullie mij helpen? Of is mijn enige optie echt wachten tot juli 2015 tot mijn abonement is afgelopen en ik eindelijk een nieuw toestel met werkende camera kan krijgen? Ik hoop het niet en ben ZEER teleurgesteld mocht dit wel het geval zijn.
Groetjes,
Ainslie