svenvdh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

galaxy S4 simkaart

Ik heb nu al een jaar mijn galaxy S4, maar sinds 2 dagen geeft hij af en toe aan dat ik mijn telefoon opnieuw moet opstarten omdat hij mijn simkaart niet kan detecteren. Nu heb ik al een paar geprobeerd door de simkaart er uit te halen en opnieuw er in te stoppen. En het is ook niet dat de simkaart los zit. Iemand die het probleem kent en weet hoe je het moet oplossen?
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @svenvdh ,

En was het resultaat bij de andere simkaarten wel positief of had je daar ook problemen mee.
Als je ook daar last mee had dan kan misschien je simkaart slot beschadigd zijn en reparatie is dan het beste, voordat je dat doet moet je even en back up maken van je data via Samsung Kies voordat je deze ter reparatie bied.

Als je wilt kun je en reset maken dan moet je ook even en back up maken.
fritspieters

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn S4 nu ook een dik jaar, en ook ik krijg sinds een paar dagen deze melding. En ook ik heb de SIM-kaart eruit gehaald etc.etc. Maar de melding blijft komen waar na het toestel opnieuw opstart.
Iemand een idee hoe dit probleem te verhelpen?
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
@fritspieters
Je kunt nog even proberen om je simkaart te poetsen. Gewoon er uit halen en met een droge theedoek even stevig schoonpoetsen. Vooral bij simkaarten die al wat ouder zijn helpt dit vaak omdat er toch wat viezigheid en vettigheid op de oppervlakte is ontstaan. En als dat niet helpt kun je nog altijd even langs de winkel gaan en klagen over je simkaart.
aikidodennis

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb t zelfde probleem en een nieuwe simkaart erin laten zetten maar zelfs dat helpt niet
aikidodennis

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Een rondje google-en leert dat t wrs te maken heeft met de update van Samsung. Vervangen van de simkaart heeft bij mij niet geholpen ook vervangen van de simkaart lezer heeft bij een ander forum tot niets geleid. Ik hoop dat Samsung de bug snel kan oplossen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic