vannelle schreef:
Zo fijne Sinterklaas voor de unbranded toestellen.
De Update is er voor jullie, nu maar eens zien hoelang het duurt voordat de dik betalende branded toestel leden de update krijgen.Zou het nog voor oud en nieuw zijn? Ik zelf heb zo een vermoeden van niet als het weer ongeveer 5 weken duurt dan zal het op zijn vroegst januarie zijn ipv NOV het gaat net als met de vorige update uitstel na uitstel met de datum.En dan komt 4.2 er nog aan al is daar echt nog geen datum over bekent dat heeft HTC nog niet vrijgegeven tenminste niet aan de bronnen die ik ken :p.
En als je nu zegt er word altijd aan gesleuteld was het idd een misverstand omdat je zei ze komen tegelijk uit zowel branded als unbranded.Maar goed dit is niet het geval blijkt nu jammer genoeg.
Maar door dit soort dingen zullen diegene die het kunnen betalen de volgende keer een unbranded toestel kopen ongeacht het merk telefoon of provider als je steeds weken achterloopt.
Ik zelf ben met vodafone als provider tevreden maar inzake deze dingen erg teleurgesteld omdat de ict afdeling van vodafone ook al lang op de hoogte is van de komende updates en het dus in princie[e en dag werk is maximaal om de update aan te passen.Er zijn ict,ers die zelf een hele rom maken binnen een dag voordat hij officieel uit is voor een toestel.
Het is niet alleen het maken van de software natuurlijk, maar ook het testen en goedkeuren, daarnaast is het zo dat je moet wachten tot de software er is en dan kunt gaan aanpassen. Dus al weten we het een (half) jaar vantevoren dat er een update komt, Vodafone moet ook wachten tot de software voor hun beschikbaar wordt gesteld waar de aanpassingen in kunnen worden gemaakt. Voor andere providers zal deze procedure niet anders verlopen.
Het maken is vaak niet het probleem, de procedures erna zijn vaker langdurig.