Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,267Oplossingen
  • 1,729Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

Slecht bereik Iphone 5 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds begin deze maand de Iphone 5. Voorheen had ik bij mijn vodafone abonnement i.c.m. HTC sensation op veel plekken waar ik kom redelijk tot goed 3G bereik. Op diezelfde plekken valt de iphon...

Fout bij afsluiten bel+sms+web abo in combinatie met 10 gb actie. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik probeer met jullie nieuwe 10 gb aan data actie een sim only af te sluiten. Ik kies hierbij voor de bel+sms+web altijd 2 jaar met 75 belmnuten. De kosten hiervoor zijn dus 27,50 per maand, me...

mms Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb daarnet een mms ontvangen maar heb nog een telefoon uit het jaar nul.Kan deze dus niet bekijken, en werd doorgestuurd naar de site.Op de een of andere manier kan ik daar niet inloggen, d...

imei nummer Alleen-lezen Onopgelost

hallo mensen, ik heb nu een abbo, bij simpel, maar ik moet mijn telefoon sim-lockvrij maken, dus ik moest een unlockcode opvragen.heb ik dus gedaan, maar dan heb ik de imei ingevoerd krijg ik de meldi...

Komt HD Voice naar Vodafone? Alleen-lezen Onopgelost

KPN heeft als eerste in Nederland, in maart 2012 HD voice geactiveerd voor al haar klanten. Als een toestel het ondersteunt, zal de geluidskwaliteit bij een telefoongesprek aanzienlijk beter zijn dan ...

[Vodafone Services] Meer transparantie Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone, Zoals jullie hoogst waarschijnlijk weten is het achterhalen van de totale kosten voor een mobiel abonnement niet eenvoudig. Laat staan in één oogopslag vergelijken tussen providers, to...

[iPhone 4S] pdp identiteit niet geaccepteerd? Alleen-lezen Onopgelost

stel even een vraag voor vriendin die nu in buitenland op vakantie is.ze heeft sinds twee dagen geen internetverbinding meer en geeft aan dat haar dpd identieit niet wordt geaccepteerd? weet iemand ho...

Simlockvrij maken werkt niet Alleen-lezen Opgelost

Bij het aanvragen van de unlock-code krijg ik de melding dat de service niet uitgevoerd kan worden en dat ik het later opnieuw moet proberen. Dit probeer ik nu al een maand lang maar blijf dezelfde me...

Beltegoed op?!? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb afgelopen vrijdag mijn beltegoed opgewaardeerd met 20,- ik heb 1x gebeld naar mijn werk en opgehangen.Er staat dan nog steeds beltegoed op.De volgende ochtend zie ik tot grote schrik dat ik gee...

help mijn s3 vreet 200 mb data per dag Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds een week de s3. Ben er blij mee, tot ik ontdekte dat het toestel. 200 mb aan data verbruikt voor niks.Whatsapp gebruik ik minimaal. Facebook en mail sychroniseer ik handmatig.En zelfs nu ...

Bevestiging van mijn afgesloten abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Graag zou ik van iemand van Vodafone een bevestiging willen ontvangen van het afgesloten abonnement. Vandaag 3 kwartier bezig geweest dit telefonisch voor elkaar te krijgen (en ik lieg niet ove...

Kan niet pingen/internet/sms. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb net een nieuwe prepaid kaart.Maar ik kan niet op internet of pingen / smsAls ik op wifi ga kan ik alleen op internet en smsen.Bij internet service staat geen verbinding, en bij enterprise...

Nokia 302 ontvangt geen SMS?? Alleen-lezen Onopgelost

Het lukt me niet om met mijn nieuwe Nokia 302 SMS-berichten te ontvangen. Ik kan wel SMS berichten naar anderen versturen (die dan ook aankomen) maar als anderen mij een SMS bericht sturen dan kan ik ...

5611 PJ - Eindhoven - Netwerkverbeteringen Alleen-lezen Opgelost

Hi, Momenteel worden er werkzaamheden uitgevoerd op deze locatie in verband met de aangekondigde netwerkverbeteringen.Tijdelijk kan dit voor overlast zorgen. Hiervoor onze excuses. Abonneer je op dit ...

5611 AT - Eindhoven - Netwerkverbeteringen Alleen-lezen Opgelost

Hi, Momenteel worden er werkzaamheden uitgevoerd op deze locatie in verband met de aangekondigde netwerkverbeteringen.Tijdelijk kan dit voor overlast zorgen. Hiervoor onze excuses. Abonneer je op dit ...

2201 TV - Noordwijk - Netwerkverbeteringen Alleen-lezen Opgelost

6604 CW - Wijchen - Netwerkverbeteringen Alleen-lezen Opgelost

3601 GN - Maarssen - Netwerkverbeteringen Alleen-lezen Opgelost

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen