vannelle schreef:
Hi allemaal,
Ik heb wat navraag gedaan, de verwachtingen rondom Jelly Bean voor de HTC ONe X zijn dat de branded software gelijk uitrolt met de unbranded software. Wij verwachten dat de upgrade voor de HTC one X eind november plaats zal vinden.
Er is echter nog geen 100% garantie.
Voor de HTC One S verwachten we de upgrade rond de kerst, dit duurt iets langer.
Mochten er wijzingen komen o.i.d. dan horen jullie dit van me.
Gr.
Stevie
Community Manager
Hier staat wel degelijk dat de unbranded en de branded tegelijk uitkomen en dus niet eerst de unbranded en dan pas weer weken later de unbranded.Zwrt op wit branded en unbranded krijgen hem gelijk
Hi vannelle,
Geloof dat wij ongeveer een gelijke discussie hebben gehad met de update 4.0.4.
😉Het probleem met branded software is dat deze moet worden goedgekeurd, unbranded word door de leverancier zelf aangeleverd.
De unbranded wordt nu pas in fases uitgeleverd. Wij krijgen volgende week de software aangeleverd en dan een testfase en dan wordt deze wederom ter goedkeuring aangeboden.
De planning was om ze gelijk uit te rollen, maar zonder goedkeuring kan er geen uitrol plaatsvinden helaas.
Ik zou willen dat het een heel makkelijk proces was, maar helaas is dit niet zo.
Ik hou jullie op de hoogte van de voortgang.
PS: zelf heb ik een Galaxy S3, en heb de update, merk niet veel verschil.... layout is iets anders, bepaalde dingen zijn iets sneller. Batterij is echter even snel leeg, sommige applicaties werken zelfs trager.