Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,409Oplossingen
  • 1,887Discussies
  • 85.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Storing 9061 DJ Alleen-lezen Onopgelost

Sinds afgelopen vrijdag kan ik ,maar ook andere mensen in mijn regio (postcode 9061 DJ) niet bellen, maar ook niet gebeld worden. Enkel de internet diensten werken. Zaterdag en vandaag naar Vodafone L...

Nummerbehoud Alleen-lezen Opgelost

Ik heb meer dan een week geleden een online-formulier voor nummerbehoud ingevuld om mijn prepaidnummer over te nemen naar een nieuw prepaidtoestel. Mijn nummer is ondertussen nog steeds niet overgezet...

Inactieve USIM Alleen-lezen Onopgelost

Bas door Oud Community Moderator

Galaxy avance S ANWB Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een week geleden mijn ABO verlengd via de ANWB en krijg daar een Samsung galaxy avance s toestel bij. Ik weet alleen niet of dit een 8 GB of een 16 GB toestel is. Wij weet dit en kan mij het an...

HTC One X Jelly Bean Alleen-lezen Onopgelost

Eindelijk is het zover, Jelly Bean (Android 4.1) komt naar de One X:http://www.telegraaf.nl/digitaal/13129023/__Update_HTC_One_X_op_komst__.html Laten we in dit topic weer lekker ouderwets (:D) "discu...

HTC First: de 1e Facebook Phone Alleen-lezen Onopgelost

"De afgelopen jaren, maanden en weken is er volop gespeculeerd over de komst van een Facebook phone. Vanavond is in de Verenigde Staten de 'HTC First' gepresenteerd door Facebook en HTC. Het toestel w...

sms vanuit buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Bas door Oud Community Moderator
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen