Hallo Gerard, je kunt inderdaad zoals ArHu aangeeft contact opnemen met HTC. Wij kunnen in dit geval weinig voor je doen anders dan het toestel opsturen en het oordeel van reparatie-service afwachten. Dat zal zeer waarschijnlijk de conclusie val- / drukschade trekken. Die zit logischerwijs niet in de fabrieksgarantie.
Ik begrijp dat dat hard lijkt en heel zuur is, maar ik hoop dat je het ook van onze kant kunt zien. Dit soort schade komt 999 van de 1000 keer doordat een toestel is gevallen, doordat iemand erop is gaan zitten, doordat er op een bepaald punt druk is gezet (zonder dat je het merkt kan die druk stevig oplopen), etcetera. Je ziet in de thread hierboven, naast de mensen die zeggen dat het vanzelf gebeurd is, ook diverse mensen die aangeven dat het gewoon de druk was. Ik zeg hiermee niet dat ik je niet geloof hoor, maar als ik heel eerlijk ben: er zijn gigantische hoeveelheden van deze toestellen verkocht in de wereld. Ik heb nog niet dusdanige hoeveelheden klachten gezien dat ik zelf zou vermoeden dat er inderdaad een structurele fout in de toestellen zit.
Zolang de reparateur en fabrikant geen problemen vinden in het fabricatieproces zal, gezien dat feit, de reparatie niet onder de garantie vallen. Je kunt dan nog in gesprek gaan met HTC, maar of daar nog een gratis vervanging uit komt weet ik niet. Het zou kunnen dat HTC coulant is, blijkbaar hebben ze dat al eens eerder gedaan. Houd wel rekening met: resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst 😉