oosterman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sims kaart werkt niet voor data transfer of iPhone 4S

Tijdens bezoek in Nederland in Rotterdam twee sims kaarten gekocht zodat mijn vrouw en ik elkaar konden bellen en data transfer konden hebben op onze iPhone 4S.
Nadat we de winkel uit waren bleek dat bellen wel werkt, maar data transfer niet. In Breda bij een andere Vodafone winkel om hulp gevraagd. Na veel proberen en overleg met collega en bellen met iemand buiten de winkel kreeg ik te horen dat data trasnfer alleen werkt als mijn telefoon ge-reset kon worden waarbij alle informatie in de telephone verloren zou gaan.
Ik heb geprobeert een email address te vinden op het internet, maar dat werkt niet op de vodafone website. Ik heb ook gezocht naar een straat addres zodat ik in elk geval met vodafone kon corresponderen maar dat is er ook niet. Weg 40 Euro. Ik vind het onbegrijpelijk dat Vodafone niet weet dat hun sims kaart alleen bellen toelaat op een iPhone 4S en dat zij een koper van zo'n sims kaart niet vooraf waarschuwen. Het heeft mij heel veel ongemak bezorgd dat ik geen data transfer op mijn phone had voor twee weken.
Mocht iemand het eail addres van klanten service weten, of een straat adress voor Vodafone dan hoor ik dat graag.
Evert Osterman ( evert.osterman@roadrunner.com)
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Evert, ik begrijp dat je ontevreden bent maar ik snap even niet helemaal wat je bedoelt met "datatransfer".

Bedoel je daar een specifieke dienst of app mee, of mobiel internetten in het algemeen? Dat laatste hoort, met een hele simpele aanpassing van de APN instellingen, gewoon te kunnen.

Dus kun je me iets meer info geven over de situatie en welke dienst je precies probeerde te gebruiken?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic