Ook ik heb (nog steeds) last van spontane reboots.
Ik heb hier al last van sinds begin dit jaar (april ofzo). Ik heb het tot nu altijd gerelateerd aan warmte:
als het warm is lijkt het vaker te gebeuren (bijv in de tram), maar ook bij "verhoogde weergave" zoals spelen van spelletjes, weergave & opname van video weet ik zeker dat er snel een reboot volgt.
Maar bij het gebruik in de tram is er een punt waar bijna altijd een reboot is als ik het toestel actief aan het gebruiken ben.
Maar ook bij mijn vriendin thuis, waar slechte internet dekking is (meestal alleen GPRS) gebeurd het regelmatig, als ik zit te internetten, maar ook als het toestel gewoon aan de lader ligt Wat opvalt is dat als ik de icoontjes vd verbinding zie wisselen er ook vaak een reboot volgt.
En nu ook weer zojuist: Het toestel ligt zonder te gebruiken aan de USB kabel aan mijn computer, en gaat spontaan rebooten. (Amsterdam, centrum, 1017JZ, exacte tijdstip weet ik niet, ca 13.00)
het toestel wordt hierbij altijd vrij warm onderaan, bij het gedeelte waar de simµ card zitten. Volgens de app Battery Watch kan de temperatuur van de batterij op deze momenten ook oplopen naar de 35+ (tot 39-40!) graden
Op aanraden van HTC heb ik al eens de fabrieksinstellingen terug gezet (zij gaven de schuld aan whatsapp), maar dat maakte geen verschil.
Kortom ik kan niet een eenduidige oorzaak aanwijzen, het lijkt een combi van warmte of Internetverbinding
Ik word er onderhand echt gestoord van en ik hoop dat er een oplossing is.