manne

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

WiFi verbinding als knipperlicht

Sinds vorige week dat ik mijn desire s heb geüpdate naar android 2.3.5 met htc sense 3.0
Heeft het toestel niet altijd een Wifi verbinding in huis. Wanneer ik hem uit "slaapstand" haal heeft de telefoon vaak een 3g verbinding terwijl de WiFi wel actief is.
Ik hoef de telefoon ook niet te scannen op een WiFi verbinding die wordt dan ook wel weer gemaakt.
Voor de update had ik hier geen problemen mee. Zolang ik binnen het bereik van mijn WiFi was, was dit ook de internet verbinding.
 
 
edit toevoeging:

Een ander verschil is wanneer ik de telefoon aanzet en de pincode intoets krijg in meteen puntjes te zien. Vroeger was dat een cijfer die na een paar seconde verandere in een puntje

2 Reacties 2
NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Hoi manne,
 
Welkom bij Sense 3.0!
De dingen die jij opnoemt zullen waarschijnlijk onder de nieuwe functionaliteit vallen.
 
Ik kan me er zo iets bij voorstellen dat je toestel niet verbonden hoeft te blijven als je toestel in standby staat. Dit is om accuduur te beparen.
 
Dat je geen cijfers meer krijgt te zien zal oa met je Privacy te maken hebben.
 
manne
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wij hebben 2 desire s in huis en daar zitten deze verschillen in zoals ik in mijn eerste post heb geschreven.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic