Ik heb sinds enige tijd problemen met mijn HTC Desire Z.
Uiteraard heb ik als eerste de fabrieksinstelling terug gezet en andere standaard zaken die je als eerste probeerd. Inmiddels zijn we enige tijd verder en heb ik mijn telefoon al meerdere malen terug gestuurd naar de fabriek.
De fabriek heeft een accu swap gedaan en mij vervolgens de telefoon weer terug gegeven. Het leek even te zijn opgelost nadat de telefoon toch weer uitviel. Opnieuw is het toestel terug gegaan ter reparatie. Vervolgens hebben ze een nieuw mainboard erin gezet in de hoop dat het probleem hiermee zou zijn opgelost. Sinds afgelopen maandag (06-06-2011) heb ik mijn toestel weer terug. Het leek even goed te gaan maar helaas. Vandaag tussen 14:45 en 14:50 is opnieuw mijn toestel weer uitgevallen. Uiteraard tot grote frustratie.
In de reparatietijd dat mijn HTC bij de fabriek was las ik op tweakers dat er meerdere mensen het zelfde probleem hadden. (gelukkig was ik niet de enige) Nu geeft
ChrisV aan dat het probleem zou zijn opgelost. Helaas is dit bij mij nog niet het geval.
Zijn er nog enige gevolg actie die vodafone voor mij kan doen. Dit probleem wordt nu wel erg vervelend.
Ik hoor het graag.