Na 4 uren telefoneren blijken de medewerk(st)ers van vodafon niet inzicht en professionaliteit te hebben een situatie te escaleren. In de voorbije weken hebben vodafosne medewerk(st)ers toegezegd dat ik a: op de hoogte zou worden gehouden van de voortgang van mijn probleem dat bij vodafone in het systeem zit en b: dat men mij op de hoogte zou houden van voortgang van status.
Vodafone heeft zich aan geen enkele toezegging gehouden en de medewerkers stellen niet bij machte te zijn de situatie te escaleren. Als IT Proces en Keten professonal vind ik dit bijzonder.
Eenvoudig verzoek om een manager dit probleem op te nemen en met eenvoudige voortvarendheid op te lossen.
De lagere vodafone echelons hebben tot op heden geen enkele toezegging nagekomen noch enige professionele bereidheid tot oplossen getoond.
We gaan het gewoon via tal van vodafone systemen proberen tot u ordentelijk en professioneel gaat acteren.
R. Civile
*moderator edit: privégegevens verwijderd*