Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,303Oplossingen
  • 25.2KDiscussies
  • 72.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Werkzaamheden van zaterdag 9 september 20:00 tot zondag 10 september 12:00 Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/d6qd4Van zaterdag 9 september 20:00 uur tot zondag 10 september 12:00 uur zal er een hardware upgrade plaatsvinden binnen Vodafone. Om dit goed te laten verlopen zullen verschillende...

Sietske door Oud Vodafone Moderator
  • 1394 Topics
  • 51 Oplossingen
  • 59 Likes

Vodaphone wallet niet geaccepteerd op A5 2017 (Duos) Alleen-lezen Onopgelost

Mijn werktelefoon (A5 2016) heeft een Vodaphone sim+abonnement. Deze sim heb ik recent geplaatst in mijn eigen A5 2017 (dualsim). Het was lastig om Wallet ge(her)installeerd te krijgen, maar zolang al...

VODOX door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement opzeggen Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil mijn abonnement opzeggen. De belangrijkste - maar niet de enige - reden hiervoor is dat Vodafone een interessante deal aanbiedt in combinatie met internet thuis, van Ziggo. Alleen... dat kan ni...

MHR door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Persoonsgegevens abonnement veranderen Alleen-lezen Onopgelost

Vanuit Ziggo Mobiel ben ik overgestapt (dat kon niet anders) naar Vodafone. Omdat het abonnement bij Ziggo Mobiel onder ons TV-abonnement viel, wat op naam van mijn vriend staat, staat het mobiele abo...

fejb door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Data van maandbundel verdwijnt Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een 2GB maandbundel geactiveerd die geldig is tot 16 september maar opeens zijn al mijn MB's verdwenen. Ik heb niet eens een SMS gekregen met een update over mijn data. Niks gaf aan dat mijn bu...

Activeren Sim kaart in Tsjechie Alleen-lezen Opgelost

Hallo, wij gaan van 19-08 t/m 03-09 met 3 personen op vakantie naar Tsjechie.Ingangsdatum nieuwe abbonementen (alle 3) is op 24-08, geeft activeren in Tsjechie geen problemen?

Isolano door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Waterschade usb poort Alleen-lezen Onopgelost

Help help. Mijn telefoon geeft waterschade aan in de usb poort. Ik heb het al 7 uurtjes in rijst gelegd. Maar ik krijg nog steeds de melding.

missrsr door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe klant Alleen-lezen Onopgelost

Kan ik zelf de startdatum kiezen bij een nieuw abboonement

Doreen12 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

PUK code invoeren Alleen-lezen Onopgelost

Ik probeer een juiste PUK code in te voeren maar code wordt niet herkend, moet er naast de PUK code zelf nog een andere code / commando worden ingevoerd?

Ed1 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Abbonnement Alleen-lezen Onopgelost

Goededag, Hoe kan het dat wanneer ik mag verlengen bij Vodafone de kosten voor een abbonnement incl. telefoon 10 euro hoger uitvallen dan de kosten die ik maak per maand bij een andere telefoniemaatsc...

GEwalts door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prepaid Alleen-lezen Onopgelost

Morge, Wilde een prepaid kaart in mijn iPad voor het geval er ergens geen WiFi of signaal zou zijn. Het aanmelden ging lastig moest steeds wisselen tussen mijn tel en iPad gezien bv sms code ontvangen...

Justme2 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Red Super abonnement afsluiten Alleen-lezen Opgelost

Geachte heer mevrouw,Ik heb een aantal korte vragen over het sim only mobiel abonnement Red Super1. Dit is de eerste keer dat ik zon abonnement koop. als de dekking niet goed genoeg is, zij het een te...

VastOpMobiel Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een (3x) vastopmobiel abonnement echter deze is door VF op 29 augustus 2017 per abuis eraf gegooid. Na 5 keer bellen en escalaties van cases is het nog steeds niet verholpen. Nog erger is dat e...

veyis01 door Gedreven Meedenker
  • 22 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Gear VR pakket Galaxy S8+ Alleen-lezen Onopgelost

Beste,16 juni heb ik bij een van de vodafone vestigingen een Samsung galaxy s8 plus aangeschaft. Ik kom er pas vandaag achter dat er een promotie is voor een gratis Gear VR bij aanschaf van de s8 binn...

Extra's Vodafone en Ziggo Alleen-lezen Onopgelost

Ik zie niet in waarom ik de extra's van Vodafone niet krijg, aangezien ik zowel Vodafone abonnement heb en een Ziggo abonnement. Ik heb een Vodafone Red abonnement en ik heb de checklist nagelopen en ...

Laura1996 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Wallet op S7 Alleen-lezen Onopgelost

De Play store geeft aan dat mijn Samsung S7 niet compatibel is om Vodafone Wallet te installeren, ondanks dat dat toestel gewoon wordt ondersteund volgens jullie site. Wat is er aan de hand?

Dave1 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Dongel werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Mijn dongel werkt in Nederland perfect.Nu wil ik deze in Duitsland gebruiken en heb ik " verbinding maken " en " roaming aangevinkt, dat helpt niet.Ik krijg een melding dat ik een APN verbinding moet ...

Edwin1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Micro naar Nano-sim Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb op dit moment een sim-only abonnement met los toestel met micro simkaart.Toestel werkt niet meer perfect en heb nu toestel van iemand anders overgenomen. Alleen moet er in deze telefoon ...

Abonnement opzeggen wegens herhaalde fouten van vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Enige tijd geleden mijn zakelijke rekening geprobeerd om te zetten naar een particuliere ivm met bedrijfs beëindiging (zakelijke was ook aan verlenging toe) daarbij ook een ander rekeningnr en adres d...

Ian1980 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen