Hoi
Unitech Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Oei, dat klinkt niet best en wat vervelend dat het zo is gebeurd. Eigenlijk zou, als het contact op uw naam stond, helemaal niet kunnen worden aangepast door uw medewerker. Als je dit kan bewijzen dan is het een grote fout van Vodafone en dan moeten ze daar natuurlijk snel iets aan doen, lijkt mij.
Ik ben natuurlijk ook maar een klant en deze community is er alleen voor om elkaar als klanten te helpen. Dit is een wel zo'n groot probleem en daar kan ik je jammer genoeg niet in bij staat. Ik begrijp dat je het een beetje zat bent en dan je niet nog eens de hele molen in wenst te gaan maar het moet toch echt worden opgelost door de
klantenservice van Vodafone.
Wat je zou kunnen doen is een privé bericht sturen via
Twitter en/of
Facebook naar Vodafone en daar je klacht in geven en uitleggen wat er allemaal is gebeurd. Daar zitten mensen van Webcare en die hebben wat meer bevoegdheid en de tijd om het voor je na te gaan. Zou haast durven zeggen dat je daar wel een heel eind komt, zo niet dan wel tot een oplossing (hoop ik).
Kom je er nu helemaal niet meer uit en heb je echt het idee dat Vodafone je een beetje laat bungelen, dan kan je altijd nog een officiële klacht indienen en die moeten ze binnen 10 dagen beantwoorden (
www.vodafone.nl/klacht/). Ben je het er dan nog niet mee eens dan heb jij weer 10 dagen om je klacht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie neer te leggen. Het zijn een hoop woorden maar op deze manier moet het toch lukken. Al denk ik zelf dat wanneer je een bericht hebt geschreven aan wat ik boven zei, dat het dan wel opgelost kan worden. Althans, dat hoop ik nog steeds van wel.
Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.