Hoi @Nogeenik
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Uiteraard heel vervelend wanneer je zit te wachten op iemand, dat die niet komt. De chat is niet altijd actief omdat het kan voorkomen dat er al mensen in de wacht staan en dan wil Vodafone niet dat andere mensen ook nog langer moeten wachten, of omdat er niemand aanwezig is die je op dat moment kan helpen. Er daarnaast zijn er in deze situatie ook nog andere dingen die mee kunnen spelen zoals het niet goed doorgeven of wat je ook de schuld kan geven aan de IT.
Berichten via Facebook en via Twitter (privé berichten) gaan op volgorde. En stel dat er heel veel berichten zijn binnen gekomen dan moeten die op volgorde worden afgehandeld en dan kan het zijn dat het langer duurt voor je bericht krijgt en als er dan in die tijd ook weer mensen een reactie hebben gegeven, dan kan het weer even duren voor je bericht krijgt.
En om te vragen of meer mensen er ervaring mee hebben is eigenlijk niet relevant. Als jij je bericht kwijt wil dan wil je die gewoon kwijt en als je iets wil vragen dan moet dat gewoon kunnen. Zoals je ziet krijg je hier snel antwoord, tenminste, van mij en ik ben geen medewerker. Dus mocht je een vraag hebben, misschien kunnen ze je hier wel helpen? En anders nog even wachten via Facebook en/of Twitter.