Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,261Oplossingen
  • 1,699Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Samsung Galaxy S8+ Alleen-lezen Opgelost

27 februari update naar versie UI ontvangen met beveiliging maand februari.Hierna geen updates meer ontvangen zoals van Maart.Na de Versie UI update ontvang ik helemaal geen meldingen van sommige apps...

Anya1606 door Liefhebber
  • 25 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

abonnement verlengd maar geen extra data gekregen Alleen-lezen Opgelost

29 maart ging mijn nieuwe abonnement in, Start L. Hierbij was vermeld dat ik 1GB extra data zou krijgen. hier heb ik ook een SMS over ontvangen. Volgens de SMS zou ik mijn data uiterlijk 3 april krijg...

Aran door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Zeer slechte communicatie en afhandeling van Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik ben al bijna 16 jaar klant bij Vodafone en heb op 20 maart 2019 een extra contract besteld. Tot op heden is dit niet gelukt door slordigheden van Vodafone. Ik heb meerdere malen gebeld en oo...

Kado huawei p30 pro Alleen-lezen Opgelost

Ik wil mijn abbonement verlengen met de huawei p30 pro 128 gbmaar ik wil graag die box en de oplader erbij is die actie ook bij jullie

karien door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hulp bij oude windows phone naar I phone Apple Alleen-lezen Opgelost

Afgelopen week is abonnement verlengd en nu van Lumina windows phone naar de geleverde Apple I phone 7.Kan ik geholpen worden door de Vodafone winkel om de Apple gsm in werking te krijgen?Vanmiddag vo...

basje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mms Alleen-lezen Onopgelost

Mms instaleren op iphone 7 ios 12.2

Sona door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

inzicht in nota Alleen-lezen Opgelost

op 19 maart j.l. €50,41 van mijn rekening afgeschreven en op 28 maar nog eens 36,41, ik heb geen zicht op de reden van deze betalingen.wat is de reden?

Algera door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Red together buiten in app Alleen-lezen Opgelost

Beste, Willen jullie eens gaan kijken hoe dit in de app of online verandert kan wordenIn het buitenland is gewoon niet te zien wat iemand verbruikt. Het kan wel maar is een behoorlijke omweg. Als je i...

bestekbak door Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Anonieme beller Alleen-lezen Opgelost

Ik word al een aantal weken dagelijks en soms vaker door een anonieme beller gebeld. Ik vertrouw dit niet en neem daarom niet op.Hoe kan ik hier van af komen?

Noorder9 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prepaid bundels promotie 31 maart? Alleen-lezen Opgelost

Alle data van de prepaid bundels worden/werden verdubbeld geld, dat momenteel nog steeds?Want als eind datum staat er 31 maart en dat zijn we al even voorbij.Wel een beetje slordig trouwens, dat na bi...

John500 door Liefhebber
  • 56 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 10 Likes

Gratis Sonos speaker bij Huawei P30 (en Pro) Alleen-lezen Opgelost

Ik heb vandaag de Huawei P30 mogen ontvangen. Omdat ik een pre-order had gedaan, zou ik er de gratis Sonos speaker bij krijgen. Helaas zit er geen informatie bij en heb ik ook geen mail ontvangen hoe ...

Sanne_M door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Jbl speaker actie Alleen-lezen Opgelost

Hallo Ik wil even terug komen op sander21 6 dagen geleden.Ook mij is een speaker beloofd. Via een andere link.In de pdf staat ook duidelijk tot 31 maart. Vervolgens hoor je niks weer.Mvg Remco

Remco1993 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

T&T werkt niet Alleen-lezen Opgelost

Hoi,ik heb vandaag (gelukkig) bericht gehad dat mijn bestelling wordt verstuurd alleen werkt de bijgevoegde track and trace link niet die in het mailtje staat. Het gaat het volgende bestel nummer 2952...

Derano door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Storing Vodafone? Alleen-lezen Opgelost

Hoi Hoi,ik heb al 2 dagen geen internet op mijn mobiel. Alleen thuis via de Wi-Fi kan ik er gebruik van maken. Weet iemand hier meer van?Groetjes

Kimmetje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Oeps, spamTopicGeplaatst door: sdresttj

Energieboy door Super Expert
  • 10750 Topics
  • 3330 Oplossingen
  • 2611 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Is dit spam?TopicGeplaatst door: srttrsetrset

Energieboy door Super Expert
  • 10750 Topics
  • 3330 Oplossingen
  • 2611 Likes

Klantenservice is niet bereikbaar door het keuzemenu Alleen-lezen Opgelost

Al 5x de Vodafone klantenservice (1201) gebeld maar ik word maar niet doorverbonden. Ik kom niet uit het keuzemenu. Heb alle opties ingevoerd vervoglens mijn mobiele nummer ingetoetst en dan krijg ik ...

creabea18 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Abbonement Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een red abbonement alleen staat er dat ik 10 gb heb maar volgend mij omdat ik had aangegeven ook klant te zijn bij ziggo dat ik die van 20 of 30 zelfs heb aangeklikt. Groetjes,priscilla

Pripaxx door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

80% datalimiet in buitenland melding Alleen-lezen Opgelost

Ik ben op moment in zuid Afrika, krijg elke dag melding dat ik 80% van mijn datalimiet heb gebruikt .Ik heb nog geen dag data limiet aangezet in zuid Afrika, zie dat ik heel weinig MB heb gebruikt . W...

Nettie door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen