Nogeenik

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Gemiddelde wachttijd chat bij contact MyVodafone

Hoi ik heb nu een paar keer een issue gehad als ik laat of in de nacht een vraag heb en via de chat knop in de MyVodafone site die 24/7 beschikbaar zou zijn. Afgelopen nacht had ik dit dus maar ook al was ik de heele nacht op en ook vanaf 12:30am tm 03:45am gewacht maar de knop deed niets. Heeft iemand hier ervaring mee. Via Twitter probeer ik al de heele dag mn probleem te regelen maar t wil niet vlotten want de gene die mn tweet behandeld lijkt zich meer druk te maken dat ik niet kon wachten tm de volgende ochtend en zei dat als ik even gewacht had echt aan de beurt zou komen via die chat dat ik al meer als 3 uur snachts naar die knop had zitten staren twijfel ik aan de oprechtheid maar tja who knows heeft iemand hier (een klant) meer ervaring hier mee. Ik meen een vorige keer ook te herinneren dat die knop nooit zwart was ook al zijn er 8 voor je toch?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Nogeenik 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard heel vervelend wanneer je zit te wachten op iemand, dat die niet komt. De chat is niet altijd actief omdat het kan voorkomen dat er al mensen in de wacht staan en dan wil Vodafone niet dat andere mensen ook nog langer moeten wachten, of omdat er niemand aanwezig is die je op dat moment kan helpen. Er daarnaast zijn er in deze situatie ook nog andere dingen die mee kunnen spelen zoals het niet goed doorgeven of wat je ook de schuld kan geven aan de IT.

Berichten via Facebook en via Twitter (privé berichten) gaan op volgorde. En stel dat er heel veel berichten zijn binnen gekomen dan moeten die op volgorde worden afgehandeld en dan kan het zijn dat het langer duurt voor je bericht krijgt en als er dan in die tijd ook weer mensen een reactie hebben gegeven, dan kan het weer even duren voor je bericht krijgt. 

En om te vragen of meer mensen er ervaring mee hebben is eigenlijk niet relevant. Als jij je bericht kwijt wil dan wil je die gewoon kwijt en als je iets wil vragen dan moet dat gewoon kunnen. Zoals je ziet krijg je hier snel antwoord, tenminste, van mij en ik ben geen medewerker. Dus mocht je een vraag hebben, misschien kunnen ze je hier wel helpen? En anders nog even wachten via Facebook en/of Twitter. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Nogeenik 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard heel vervelend wanneer je zit te wachten op iemand, dat die niet komt. De chat is niet altijd actief omdat het kan voorkomen dat er al mensen in de wacht staan en dan wil Vodafone niet dat andere mensen ook nog langer moeten wachten, of omdat er niemand aanwezig is die je op dat moment kan helpen. Er daarnaast zijn er in deze situatie ook nog andere dingen die mee kunnen spelen zoals het niet goed doorgeven of wat je ook de schuld kan geven aan de IT.

Berichten via Facebook en via Twitter (privé berichten) gaan op volgorde. En stel dat er heel veel berichten zijn binnen gekomen dan moeten die op volgorde worden afgehandeld en dan kan het zijn dat het langer duurt voor je bericht krijgt en als er dan in die tijd ook weer mensen een reactie hebben gegeven, dan kan het weer even duren voor je bericht krijgt. 

En om te vragen of meer mensen er ervaring mee hebben is eigenlijk niet relevant. Als jij je bericht kwijt wil dan wil je die gewoon kwijt en als je iets wil vragen dan moet dat gewoon kunnen. Zoals je ziet krijg je hier snel antwoord, tenminste, van mij en ik ben geen medewerker. Dus mocht je een vraag hebben, misschien kunnen ze je hier wel helpen? En anders nog even wachten via Facebook en/of Twitter. 

Nogeenik
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ja bedankt, alle redenen die je opnoemt zijn heel redelijk en t ding is als er op die manier gereageerd was door 1 van de vele pogingen van mij om in contakt te komen had ik ook geen negatief gevoel aan dit alles over gehouden. Begrijp dat ik rond half 1 smorgens begon met contakt te zoeken en uiteindelijk met 4 verschillende personen heb gesproken de laatste was rond 7 uur vanavond geloof ik. En in al die tijd is mn vraag eigenlijk genegeerd t ging alleen over dat ik had moeten weten dat 24/7 niet 24/7 betekend als ze t druk hebben en daarom vroeg ik om ervaringen want ik kan mij gewoon niet voorstellen dat het zo druk was dat ik 3.5 uur op die chat heb zitten wachten en ook via 1200 (ook 24/7 volgens de site werd er nooit gereageerd mn internet bundel os nu op dus laat ik t hier bij thanks 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Wat jammer dat je deze ervaring hebt gehad @Nogeenik. In de nachtelijke uren is de bezetting natuurlijk iets lager, maar dit hoort absoluut geen reden te zijn om jouw vraag te negeren. Ik begrijp dat je in de betreffende nacht uiteindelijk vier verschillende medewerkers hebt gesproken. Ben je inmiddels geholpen met jouw vraag? Zo niet, stel je vraag vooral hier. Wij helpen je graag verder. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic