Hoi!
Ook ik heb hetzelfde probleem: te weinig intern geheugen. Apps2SD kan niet alle apps verplaatsen, want de 'vaste' apps, die al vooraf zijn geïnstalleerd, kunnen niet verplaatst worden.
Het is zelfs niet mogelijk om een software update te doen, want de telefoon heeft te weinig geheugen.
En zo loopt het helemaal vast natuurlijk.
Een paar keer met de klantenservice aan de telefoon gehangen, maar die kunnen niks voor je betekenen.
Ik ben ook al bij een Vodafone winkel geweest, maar na een paar weken komt het probleem gewoon weer terug.
Moet eerlijk zeggen dat ik hiervoor natuurlijk géén smartphone koop, om vervolgens elke dag je geheugen te moeten wissen. Kortom, ik ben érg ontevreden over deze telefoon en de gang van zaken.
Ik vindt dat Vodafone een passende oplossing moet bieden. Wellicht om telefoons te rooten zodat echt alle apps verplaatst kunnen worden naar de SD-kaart, want aan dat kaartje heb je nu ook niks namelijk.
Het spijt mij als deze reactie wat bot overkomt, niet mijn bedoeling, maar ik ben moe van het vechten met mijn telefoon.
Groet,
Joyce.