Opgelost! Ga naar oplossing.
dannykl schreef:
Vandaag naar de winkel geweest helaas bijna ruzie gekregen want ik nam me id mee maar je moet ook een bank pas mee nemen.
Ik heb nu al 5 keer gebelt naar vodafoon a 45 cent.
Nu hebben wel een andere simkaart maar volgens mij is er gewoon iets niet goed met de verbinding want dan hebben we wel verbinding en dan weer niet heb de netwerk modus nu op 3G en 2G staan en nu krijg ik verbinding maar dan GPRS en dat is bij alle mobiels die wij hebben van vodafoon en zodra ik buiten ben gelijk 3G dit hebben in de tijd dat we vodafoon hebben nog niet mee gemaakt volgens mij is de storing dan nog niet echt voorbij zoals ze zeggen.
Maar eind van de maand word wel weer de abo kosten afgeschreven en zoals ik weet kan je tegoed maar twee maanden bewaren dus die zijn straks weg wat moet ik hier nou aan doen???
Hey Danny,
Spijtig dat je dit probleem heb moeten ondervinden en dat je een conflict hebt gehad met een collega van ons in de winkel. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling, Echter valt me wel iets op, je gaf in je eerste bericht aan dat je niet meer kon bellen en dat je alleen het SOS teken kreeg. Na de simwissel geef je aan dat je tussen 3G naar 2G springt, de simwissel heeft dus geholpen om het originele probleem (het SOS teken) en dit is dus een vervolg probleem. Hierdoor zal Martin een Opgelost krijgen op zijn bericht van mij.
Wat mij ook opvalt in je bericht is de term 'wij'. Je spreekt dus niet meer over jezelf, maar meerdere mensen die dit probleem ondervinden. We kunnen zelf niet de volle garantie geven dat we 3G leveren binnen een huis, we moeten namelijk minimaal GPRS leveren. Maar ik vroeg me af wat je postcode is, dan kijk ik of er iets aan de hand is in jouw locatie.
Alvast bedankt voor de informatie!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.