dannykl

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen vebinding

HELP!!!!.
Ik heb een BB Torch Alleen nu heb ik sinds een week een probleem.
Als ik buiten ben heb ik gewoon verbinding maar zodra ik thuis komt staat er gelijk netwerk zoeken en krijg sos te zien.
nu heb ik me simkaart al in een ander toestel gedaan en krijg precies het zelfde even verbinding en dan weer sos en dan staat er ook nog soms Tmobile??? wie weet hier raad mee want nu kan ik thuis niet bellen en buiten wel snap er niks van.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Dit lijkt een probleem met je SIM-kaart te zijn, aangezien je het met een ander toestel ook ervaart.

Als het prepaid is, zorg dan eerst dat je geregistreerd bent (MyVodafone) en gan dan naar een Vodafone-winkel voor een SIM-wissel. Bij een abonnement kan dat ook zonder dat jij je geregistreerd hebt (Wel even je ID-bewijs meenemen).

Laat dan ajb even weten of het opgelost is, anders moeten we verder gaan zoeken voor je.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Dit lijkt een probleem met je SIM-kaart te zijn, aangezien je het met een ander toestel ook ervaart.

Als het prepaid is, zorg dan eerst dat je geregistreerd bent (MyVodafone) en gan dan naar een Vodafone-winkel voor een SIM-wissel. Bij een abonnement kan dat ook zonder dat jij je geregistreerd hebt (Wel even je ID-bewijs meenemen).

Laat dan ajb even weten of het opgelost is, anders moeten we verder gaan zoeken voor je.
dannykl
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee dat is het niet buiten kunnen we gewoon bellen na drie keer gebeld te hebben en weer het hele verhaal op nieuw te hebben verteld blijk nu dat het nummer niet goed geregistreerd staat op het net werk maar hoe wordt dat opgelost eind van de maand moeten we gewoon weer de rekeining betalen voor de storing hadden we hier nooit last van.
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Als het nummer niet goed geregistreerd staat in het netwerk, dan zal de helpdesk daar ongetwijfeld een case van hebben aangemaakt.
Ook neem ik aan dat ze je verteld hebben hoe lang gemiddeld de doorlooptijd van die case zou zijn.

Wij als medegebruikers op dit forum, kunnen je dit in ieder geval niet vertellen, sorry.
dannykl
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag naar de winkel geweest  helaas bijna ruzie gekregen want ik nam me id mee maar je moet ook een bank pas mee nemen.
Ik heb nu al 5 keer gebelt naar vodafoon a 45 cent.
Nu hebben wel een andere simkaart maar volgens mij is er gewoon iets niet goed met de verbinding want dan hebben we wel verbinding en dan weer niet heb de netwerk modus nu op 3G en 2G staan en nu krijg ik verbinding maar dan GPRS en dat is bij alle mobiels die wij hebben van vodafoon en zodra ik buiten ben gelijk 3G dit hebben in de tijd dat we vodafoon hebben nog niet mee gemaakt volgens mij is de storing dan nog niet echt voorbij zoals ze zeggen.
Maar eind van de maand word wel weer de abo kosten afgeschreven en zoals ik weet kan je tegoed maar twee maanden bewaren dus die zijn straks weg wat moet ik hier nou aan doen???
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
dannykl schreef:
Vandaag naar de winkel geweest helaas bijna ruzie gekregen want ik nam me id mee maar je moet ook een bank pas mee nemen.
Ik heb nu al 5 keer gebelt naar vodafoon a 45 cent.
Nu hebben wel een andere simkaart maar volgens mij is er gewoon iets niet goed met de verbinding want dan hebben we wel verbinding en dan weer niet heb de netwerk modus nu op 3G en 2G staan en nu krijg ik verbinding maar dan GPRS en dat is bij alle mobiels die wij hebben van vodafoon en zodra ik buiten ben gelijk 3G dit hebben in de tijd dat we vodafoon hebben nog niet mee gemaakt volgens mij is de storing dan nog niet echt voorbij zoals ze zeggen.
Maar eind van de maand word wel weer de abo kosten afgeschreven en zoals ik weet kan je tegoed maar twee maanden bewaren dus die zijn straks weg wat moet ik hier nou aan doen???

Hey Danny,

Spijtig dat je dit probleem heb moeten ondervinden en dat je een conflict hebt gehad met een collega van ons in de winkel. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling, Echter valt me wel iets op, je gaf in je eerste bericht aan dat je niet meer kon bellen en dat je alleen het SOS teken kreeg. Na de simwissel geef je aan dat je tussen 3G naar 2G springt, de simwissel heeft dus geholpen om het originele probleem (het SOS teken) en dit is dus een vervolg probleem. Hierdoor zal Martin een Opgelost krijgen op zijn bericht van mij.

Wat mij ook opvalt in je bericht is de term 'wij'. Je spreekt dus niet meer over jezelf, maar meerdere mensen die dit probleem ondervinden. We kunnen zelf niet de volle garantie geven dat we 3G leveren binnen een huis, we moeten namelijk minimaal GPRS leveren. Maar ik vroeg me af wat je postcode is, dan kijk ik of er iets aan de hand is in jouw locatie.

Alvast bedankt voor de informatie!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic