Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,309Oplossingen
  • 1,798Discussies
  • 83.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

[Android Algemeen] Algemene Android instellingen Alleen-lezen Onopgelost

Hoi allemaal, Ik merk dat er redelijk vaak mensen met een Android device niet online kunnen komen puur omdat er een paar settings niet goed stonden.Hierdoor dacht ik dat het wel handig zou zijn om een...

Inloggen op mifi Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen, weet iemand hoe ik via internet kan inloggen op mijn mifi. Ik heb het ipadres, ik heb dmz door verwezen naar mijn ipcamera, maar krijg geen contact. Als ik rechtstreeks inlog op 192.168....

teveel mb's Alleen-lezen Onopgelost

Ik hwb een vraag, ik heb deze maand geen beltegoed opgewaardeerd en geen internetbundel afgesloten.Maar op de 1 of andere manier heb ik wel gewoon internet en na 500 mb gebruikt te hebben is er nog st...

Simlock Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil misschien de Samsung Galaxy Gio bestellen maar hij is niet simlock vrij!Mn Simkaartje is van Blyk wat wel bij Vodafone hoort..Kan ik mijn simkaart er dan even goed voor gebruiken of moet ik hem...

Geen geldige simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben in het bezit van een IPhone 4S. In eerste instantie nog gebruikt met een simkaart van een andere provider en nu met de simkaart van Vodafone. De melding van "geen geldige simkaart" was/is er in...

Apps iPhone4 Alleen-lezen Opgelost

Hoi hoi Ik heb een Galaxy gehad en ben overgestapt naar een iPhone4Via Android kon ik Market makkelijk apps gratis downloaden en ook gratis gebruiken.bij mijn iPhone kan ik bv mp3 gratis app gratis do...

Kan geen apps meer downloaden op App world Alleen-lezen Onopgelost

Hey allemaal, Sinds een paar dagen kan ik apps meer downloaden of updaten op mijn App world.Krijg steeds deze fout: " er s en probleem opgetreden tijdens de installatie. Probeer het opnieuw'' Dus ik h...

Msn contacten in telefoonlijst blackberry 9700 ?! Alleen-lezen Onopgelost

Ik zag een paar dagen terug dat mijn blackberry alle emailadressen van contactpersonen uit msn/hotmail in mijn telefoonlijst had gezet. Dit leek me nogal onnodig, dus heb ik deze emailadressen stuk vo...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen