Anne-Fleur

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen service meer??

Sinds drie dagen is mijn verbinding ermee opgehouden, kan nietmeer bellen, smsen of gebruik maken van 4G.
Opnieuw aan/uit zetten werkt niet, sim kaart al verwijdert en nogsteeds geen respons... Wat kan ik nog doen en wat is er mis?
7 Reacties 7
Lionheart

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik sinds gisterenmiddag (1 dag).... Grrrrr...
Anonymous
Niet van toepassing
Controleer eens de instellingen via http://handleidingen.vodafone.nl
Let daarbij op dat mobiele data aan moet staan en bij netwerkmodus LTE/WCDMA/GPRS (4G, 3G en 2G) moet aan gevinkt zijn. Beschikt het toestel niet over LTE/4G dan natuurlijk alleen WCDMA/GPRS (3G en 2G). Is het een zakelijk account/nummer probeer dan eens de office.vodafone.nl ipv de live.vodafone.com. Gebruikersnaam en wachtwoord is vodafone.

U kunt ook handmatig een ander netwerk selecteren via netwerk operators of aanbieders. Vervolgens zet u hem daarna weer terug op het Vodafone netwerk. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan op het netwerk.

Mocht dit niet geholpen hebben raad ik u aan om een kruistest uit te voeren. Dit betekent dat uw simkaart in een ander merk en type toestel moet en een werkende simkaart in uw toestel. Dit kunt u doen in een Vodafone winkel. Mijn collega's helpen u daar graag verder. Mocht het aan de simkaart liggen dan krijgt u een nieuwe simkaart in de winkel of via de klantenservice.

Ik raad u ook eens aan om de dekking te controleren in uw omgeving via: https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Tevens kunt u contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien hoe de simkaart is aangemeld op het netwerk, of er een blokkade opstaat etc.
Zie voor meer informatie tevens: https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml

Hopelijk wordt het snel opgelost voor jullie en hebben jullie wat aan deze tips.
Mringoot

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ook ik heb sinds vorige week donderdag alleen nog data service. Bellen of gebeld worden en sms sturen enontvangen werkt niet meer. kruistesten gedaan meerdere resets via Servicedesk en winkel uitgevoerd. Niets hielp.
er is een netwerkcase aangemaakt maar tot op heden is het doodstil vanuit vodafone.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Heej @Mringoot, dan is dit bij mijn collega's van de technische dienst in goede handen! Ik adviseer je om het onderzoek af te wachten. Wist je trouwens dat je de status hiervan kunt volgen op My Vodafone? Groetjes, Désirée
Mringoot

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Desiree,
Ik hoor graag waar ik de voortgang kan vinden op my Vodafone .
vanochtend nog maar weer eens contact gehad via chat. Status bij hun is alleen maar dat de TD er mee bezig is ( al 3 dagen...) zij kunnen de details niet inzien. Iets pro- actievere houding van uit Vodafone zou veel tevreden klanten opleveren. Ik begin al uit te zien naar het einde van mijn contract....
Mringoot

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Desiree,

melding gevonden op mijn Vodafone. Ik kan echter de gemaakte voortgangsmeldingen niet lezen.en ook geen opmerkingen toevoegen . ( foutmelding BSL......)
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Mringoot , fijn dat je het gevonden hebt! Alleen minder handig dat je geen opmerkingen kunt lezen en toevoegen. Lukt dit ook niet als je het in een andere browser probeert, of de cookies in jouw huidige browser verwijdert? Zo niet, raad ik je aan even contact op te nemen met de klantenservice voor de status van het onderzoek. Via het forum kunnen we helaas geen persoonlijke gegevens inzien.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic