Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,323Oplossingen
  • 1,793Discussies
  • 84.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

HTC one m9 Dood. Alleen-lezen Onopgelost

Mijn Htc one m9, werdt erg warm en in eens ging het beeld op zijn kop en niet meer normaal.daarna heb ik hem opnieuwe op laten starten en wilt nu niet meer aan.hij is nog geen jaar oud, ga altijd netj...

Geen 3/4G? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Sinds mijn vakantie in Spanje, ontvangt mijn telefoon geen 3 of 4G meer. Dit was in Spanje ook het geval, waar ik het uiteindelijk maar op het netwerk heb gehouden.Echter, na terugkomt in Nederl...

Internet prepaid Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb prepaid vodafone you blox aangezet eerste dag had ik gewoon internet maar opeens niks meer meerdere keren uit aangezet andere provider geprobeerd ben momenteel in oostenrijkVandaag alles op rei...

My vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Ik wil een My Vodafone account aanmaken maar elke keer als ik een account wil aanmaken kom ik niet verder dan mij nummer invoeren. Ik krijg elke keer de melding Er ging iets niet helemaal goed....

mbs kopen Alleen-lezen Opgelost

Als ik mijn mobiele gegevens aan dat krijg ik t dagbundel van 100mb voor 1euro maar nu wil ik gewoon 300mb kopen zonder dat het na de dag weer weg is. En dat ik het altijd aan kan zetten, dat als ik h...

Note 7 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Ik ben al vele jaren klant van vodafone.Heb vanmorgen gebeld omdat dat ik vanaf 29 aug mag verlengen .Mijn vraag waarom vragen jullie voor de note 7 950. Euro vragen terwijl hij overal max 850. ...

HTC 10 Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond, Ik ben toe aan een nieuwe telefoon en twijfel tussen de S7 Edge en de HTC 10. Ik be benieuwd wat de opslagcapaciteit is van de versie die aangeboden wordt door vodafone. GroetTom

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen