Praag

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toestel mankementen

ik heb een klacht met betrekking op mijn toestel. Vorig jaar november mijn abonnement verlengt maar vanaf dag 1 vertoont mijn toestel al kuren. Naar de winkel geweest ligt aan mijn bereik. Nieuw toestel van een vriendin met mijn sim kaart werkt perfect. Vanmorgen voor de zoveelste keer contact via de chat gehad. Toestel ia kapot. Ik vraag om een nieuw toestel eventueel met bijbetaling maar dat gaat niet omdat ik dit kapotte toestel heb gekozen. Ik wil graag een oplossing
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Vervelend dat je en defect toestel hebt ontvangen, je had deze gelijk bij de eerste problemen als en DOA aangeven (Dead On Arrival) zo kon je per direct en nieuw toestel ontvangen. Ik neem aan dat je gewoon nog wel garantie hebt op het toestel en dat je daar gebruik van zou kunnen maken?

Ben je het niet eens met de situatie dan kun je op www.vodafone.nl/feedback/ en klacht indienen en dan zal vanuit daar worden bekeken of er en passende oplossing kan worden aangeboden.
Praag
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen Samsung Expert,
Ik ben gelijk naar de winkel terug gegaan en die vertelde mij dat het aan de verbinding lag en dat ze niet zomaar een toestel mogen omruilen.
Ik heb gisteren gechat met Vodafone en daar zeggen ze dat het kan gebeuren dat een toestel niet goed werkt en dat ik deze ter reparatie moet aanbieden.
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je al eens het toestel terug gezet naar fabrieksinstellingen? Indien het echt gerepareerd moet worden dan raad ik je de volgende link aan https://www.vodafone.nl/support/toestel/je-toestel-laten-repareren.shtml
Hier kun je zien hoe het traject in zijn werk gaat betreft repareren van je toestel.
Praag
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb al van alles met mijn toestel gedaan. Het gaat mij erom dat vandaag dag 1 dat ik het toestel heb al problemen heb een dat er maar 1 oplossing is en dat is ter reparatie aanbieden. Helaas
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Helaas kunnen we dit via het Forum niet verder oplossen :(. Topic is daarom gesloten. Hopelijk is je toestel snel gerepareerd.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic