TanjaD

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen service in buitenland, hoe kan dit?

Hallo,
wij zijn op vakantie in Portugal en hebben de gehele tijd ‘geen service’, soms lukt het een enkele keer nét nadat we de telefoon aan/uit hebben gezet. Ontzettend lastig want op deze manier hebben we geen TomTom en kunnen we elkaar ook niet bellen. Hoe kunnen we dit probleem zsm oplossen? Blijkbaar bij meerdere mensen het geval die Vodafone hebben...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Zoals je ziet is dit een community waar klanten elkaar helpen met informatie en deze informatie kan ik niet voor je beantwoorden. Er kan van alles mis zijn en daar kan iemand van de klantenservice (Bel +31 6 54500100) je alleen het beste mee helpen. Er is een mogelijkheid om het bellen in het buitenland uit te zetten, echter kun je dan alleen nog maar met het landgebied bellen waar je je in bevindt, heb je dit misschien ooit eens gedaan?
Eventueel zou je nog kunnen kijken of bellen in het buitenland wel aan staat, Data en Roaming? Daarnaast kan je even kijken bij mobiel provider, misschien dat je even handmatig een andere provider kan opzoeken en dat deze het dan wel doet. Vaak staan dit soort dingen onder de instellingen van je toestel.
Het is lastig en je zegt dat meerdere mensen hier last van hebben? Mijn advies is dan toch proberen om de klantenserivce te bellen (mocht het lukken via een andere mobiel of een vaste telefoon).
Ik merk wel op dat je op internet kan, anders zou je dit bericht niet kunnen plaatsen. Probeer anders even contact te leggen met je My Vodafone via de chat en anders kan het ook nog via een prive bericht via Twitter en/of Facebook. Dan kost het he ook niets extra!

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Zoals je ziet is dit een community waar klanten elkaar helpen met informatie en deze informatie kan ik niet voor je beantwoorden. Er kan van alles mis zijn en daar kan iemand van de klantenservice (Bel +31 6 54500100) je alleen het beste mee helpen. Er is een mogelijkheid om het bellen in het buitenland uit te zetten, echter kun je dan alleen nog maar met het landgebied bellen waar je je in bevindt, heb je dit misschien ooit eens gedaan?
Eventueel zou je nog kunnen kijken of bellen in het buitenland wel aan staat, Data en Roaming? Daarnaast kan je even kijken bij mobiel provider, misschien dat je even handmatig een andere provider kan opzoeken en dat deze het dan wel doet. Vaak staan dit soort dingen onder de instellingen van je toestel.
Het is lastig en je zegt dat meerdere mensen hier last van hebben? Mijn advies is dan toch proberen om de klantenserivce te bellen (mocht het lukken via een andere mobiel of een vaste telefoon).
Ik merk wel op dat je op internet kan, anders zou je dit bericht niet kunnen plaatsen. Probeer anders even contact te leggen met je My Vodafone via de chat en anders kan het ook nog via een prive bericht via Twitter en/of Facebook. Dan kost het he ook niets extra!
TanjaD
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je reactie! Ik kan via WiFi op internet, jammer genoeg niet via 3G. En de persoon die hier ook last van heeft is mijn vriend met wie ik hetzelfde abonnement heb;)... alle tips die je hebt gegeven, heb ik al toegepast! Nog nieuwe tips?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Geen andere oplossingen dan de klantenservice erop aan te spreken. Die kunnen uitzoeken wat er aan de hand is. Je vriend heeft er ook last van maar niet een vreemd iemand?
ik zou toch even wachten wat die zeggen, laat ze het uitzoeken!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi TanjaD ,
Is het nog gelukt allemaal?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic