DylanLubbers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Rekeningnummer gevraagt.

Hey, hallo. Ik heb een vraagje. Eerder vandaag werd ik gebelt door een werknemer van Vodafone (neem ik aan, hij belde met een prive nummer) en wou mij een abonnement verkopen. Nou alles goed enzo, maar toen vroeg hij mij om mijn rekening nummer

Doen de werknemers dat of was het iemand die m'n rekeningnummer probeerde te verkrijgen?
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi DylanLubbers
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als telefoniste verkopers je bellen dan gaan ze het hele lijstje af en moeten ze opnieuw je gegevens invoeren. Daarna gaan ze alles met je controleren en moet je JA zeggen. Daarnaast krijg je als het goed is ook een email dat je aanvraag in behandeling is genomen, daar zou je het ook al aan kunnen zien.

Maar mocht je er nu niet gerust om zijn dan zou je de klantenservice van Vodafone kunnen bellen en vragen of je nieuwe abonnement met juist is doorgekomen en dat je wil controleren of deze wel echt bij Vodafone is gemaakt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi DylanLubbers

Even ter aanvulling op het bericht van Energieboy
Wij controleren inderdaad alle gegevens (adres, postcode, rekeningnummer etc puur ter controlle). Dit is om er zeker van te zijn dat wij met de juiste persoon spreken en dat de gegevens correct staan in onze systemen.

Mocht je alsnog willen controleren of de verlenging correct is verwerkt kun je contact opnemen via 0800-0560
Mijn collega's zijn van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic