Hoi @Tieke
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Heb je je toestel al eens uitgezet en weer aan, wacht even een minuut of 5 met weer aanzetten! Dan krijgt je simkaart weer een nieuwe aansluiting met het netwerk. Dit kan soms helpen.
Helpt dit niet, probeer dan je simkaart in een ander toestel en stop een ander simkaart in je eigen telefoon. Dan kan je kijken of het aan je simkaart ligt of niet.
Je kan ook nog in het toestel even een ander netwerk kiezen, bij mobiel netwerk, en dan weer terug zetten naar Vodafone NL. Dan krijg je ook weer nieuwe aanmelding met het netwerk. Eventueel kan je nog op vliegtuigmodus plaatsen en dan ook weer terug naar normaal.
En je kan even controleren of er misschien netwerk storingen zijn of misschien wel werkzaamheden. Dit kan je doen via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml
Wil je dit allemaal proberen en dan laten weten of het is gelukt of niet.