Jemoke

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling binnen bedenktijd wijzigen

Bij de live chat staat dat je direct een antwoord krijgt maar 2 uur wachten noem ik niet meer direct.

De 14 dagen bedenktijd van het nieuwe contract zijn  nog niet om, kan dit nog aangepast worden zodat ik een nieuwe telefoon erbij pak ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Jemoke 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

De chat is er alleen als iemand online is en je helpen kan. Je komt in een wachtrij en wanneer er iemand vrij is, en je bent aan de beurt, dan spreken ze je aan. Normaal gezien zou dit wel binnen de 10 minuten zijn gebeurd. Zeker als de chat actief is. Via My Vodafone app kan je ook chatten, maar dat kan soms echt wat langer duren.

Aangezien je zegt dat je nog binnen je 14 dagen bedenktijd zit zou ik toch vandaag proberen te bellen met de klantenservice! Zeker omdat je sneller en actief nu iemand wil spreken en niet kan wachten. Hier op de community is maandag weer iemand aanwezig, wat misschien te laat is. 

Kijk nog even op de klantenservice pagina en als chat niet lukt, bel dan even aub. En lees nog even deze pagina voor het annuleren van je abonnement. 

Succes en laat nog even weten of het is gelukt. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Jemoke 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

De chat is er alleen als iemand online is en je helpen kan. Je komt in een wachtrij en wanneer er iemand vrij is, en je bent aan de beurt, dan spreken ze je aan. Normaal gezien zou dit wel binnen de 10 minuten zijn gebeurd. Zeker als de chat actief is. Via My Vodafone app kan je ook chatten, maar dat kan soms echt wat langer duren.

Aangezien je zegt dat je nog binnen je 14 dagen bedenktijd zit zou ik toch vandaag proberen te bellen met de klantenservice! Zeker omdat je sneller en actief nu iemand wil spreken en niet kan wachten. Hier op de community is maandag weer iemand aanwezig, wat misschien te laat is. 

Kijk nog even op de klantenservice pagina en als chat niet lukt, bel dan even aub. En lees nog even deze pagina voor het annuleren van je abonnement. 

Succes en laat nog even weten of het is gelukt. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Jemoke 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat apart dat je zo lang via de chat hebt moeten wachten! Mijn excuses hiervoor. Zoals @Energieboy al aangaf zijn we via dit kanaal in de weekenden niet aanwezig. De beller is in dit geval sneller. Heb je nog contact gehad met mijn collega's via 0800-0560 en is alles gelukt?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic