Tieke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen netwerk

ik heb al de hele middag bijna geen netwerk van Vodafone.  De radio app valt om de haverklap uit.  Terwijl ik wel volledig WiFi bereik heb. 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Tieke 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je je toestel al eens uitgezet en weer aan, wacht even een minuut of 5 met weer aanzetten! Dan krijgt je simkaart weer een nieuwe aansluiting met het netwerk. Dit kan soms helpen. 

Helpt dit niet, probeer dan je simkaart in een ander toestel en stop een ander simkaart in je eigen telefoon. Dan kan je kijken of het aan je simkaart ligt of niet. 

Je kan ook nog in het toestel even een ander netwerk kiezen, bij mobiel netwerk, en dan weer terug zetten naar Vodafone NL. Dan krijg je ook weer nieuwe aanmelding met het netwerk. Eventueel kan je nog op vliegtuigmodus plaatsen en dan ook weer terug naar normaal. 

En je kan even controleren of er misschien netwerk storingen zijn of misschien wel werkzaamheden. Dit kan je doen via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml


Wil je dit allemaal proberen en dan laten weten of het is gelukt of niet. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Tieke 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je je toestel al eens uitgezet en weer aan, wacht even een minuut of 5 met weer aanzetten! Dan krijgt je simkaart weer een nieuwe aansluiting met het netwerk. Dit kan soms helpen. 

Helpt dit niet, probeer dan je simkaart in een ander toestel en stop een ander simkaart in je eigen telefoon. Dan kan je kijken of het aan je simkaart ligt of niet. 

Je kan ook nog in het toestel even een ander netwerk kiezen, bij mobiel netwerk, en dan weer terug zetten naar Vodafone NL. Dan krijg je ook weer nieuwe aanmelding met het netwerk. Eventueel kan je nog op vliegtuigmodus plaatsen en dan ook weer terug naar normaal. 

En je kan even controleren of er misschien netwerk storingen zijn of misschien wel werkzaamheden. Dit kan je doen via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml


Wil je dit allemaal proberen en dan laten weten of het is gelukt of niet. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1186Likes

Hoi @Tieke 
Welkom op de Vodafone Community. 

Ben je lekker radio aan het luisteren en dat valt deze om de haverklap uit. Dat is zeker irritant als je lekker in het zonnetje aan het genieten bent van muziek. Ik zie dat @Energieboy je al ontzettend veel handige tips heeft gegeven. Zien we je snel terug met een update?
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic