Serge34

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Geen netwerk

hallo,

Ook ik heb een nieuwe iPhone 6 en heb m'n simkaart vanmorgen rond 10u geactiveerd. Dit is ook goed gegaan volgens de mensen van de chat. Echter nu al zo'n 10u geen netwerk. Alles geprobeerd, zoals aan en uitzetten, vliegtuigmodus en verwijderen sim.

Medewerkers van de chat adviseren mij verder te wachten...........

Ik wil niet meer wachten..
23 Reacties 23
KevinVeno

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hem na 22-10 15:00 geactiveerd maar nog steeds niks hoor dus dat bericht heb wederom weer niks aan Vodafone!!!!
Malkootje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb ook al alle verschillende antwoorden gekregen. Heb mn sim gisteren rond het middaguur online geactiveerd en tot nu toe heb ik nog steeds geen verbinding met het netwerk 😞 Het verhaal over de wachtrij is mij geheel nieuw want ik heb alle 4 de keren dat ik met vodafone contact heb gehad gistermiddag -avond, vanochtend en vanmiddag laat steeds het advies gehad om mn telefoon aan en uit zetten. Vanmiddag was het advies om de batterij eruit te halen terwijl de telefoon aanstond en dan weer erin toe doen en op te starten. Dat ik dan onderaan aan een wachtrij zou komen heb ik niets van gehoord. Ik begrijp dat het lastig is om duidelijkheid te verschaffen over een probleem waarvan ze niet kunnen vinden wat het veroorzaakt (tenminste dat was het laaste bericht wat ik hoorde vanmiddag van de klantenservice) maar iets van communicatie op de site hierover zou heel fijn zijn. Al was het maar dat er een probleem is en de laatste update is dat het nog een onbekende tijd gaat duren. Nu moet je zelf op zoek of chatten/bellen om te ontdekken dat het probleem nog steeds aan de hand is en de oplossing nog niet in zicht.

Ik ben inderdaad ook benieuwd of er iets van compensatie komt.
Gelukkig heb ik in de bijna 12 jaar bij vodofone nooit echt problemen ondervonden dus dit is de eerste keer, maar helaas ook gelijk een goed probleem.

RianneM

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik zit al anderhalve dag zonder telefoon en internet! De telefoon uit en aanzetten helpt niet. Als je belt met Vodafone, zeggen ze dat er een storing is, en dat het zo snel mogelijk wordt verholpen! In deze tijd onbereikbaar zijn kan ECHT niet! Ik hoop echt dat ik morgen weer kan bellen.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi allemaal, onze techinci hebben zojuist een corrigerende actie gedaan die als het goed is het probleem opgelost heeft. Meer info: klik deze link. Ik heb hier een nieuw topic gemaakt om het voor iedereen zo overzichtelijk mogelijk te houden en alle info bij elkaar te hebben. Als jullie het goed vinden sluit ik dit topic. Mochten jullie vragen of opmerkingen hebben, stel ze dan aub in het nieuwe topic, dan houden we alle relevante vragen bij elkaar en hebben we ook alle mensen die dit probleem merken / merkten bij elkaar.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic