postma

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen netwerk sony xperia T

Heb eergisteren mijn sony xperia T ontvangen, er zat een nieuwe sim-kaart bij (die is tegenwoordig kleiner dus mijn oude uit de blackberry past niet).
Helaas heb ik tot nu toe nog niet kunen bellen, smsen etc Constant als ik een provider wil vinden (wat automatisch moet gaan lijkt mij) krijg ik een melding dat mijn simkaart geen MM #2 heeft.
Help aub, ik zou graag gebruik willen maken van mijn nieuwe telefoon.
 
Mvg
 
taede
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Volgens mij is je sim-kaart nog niet geactiveerd, ik zou eens langs de vodafone winkel gaan

Bekijk in context

2 Reacties 2
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Volgens mij is je sim-kaart nog niet geactiveerd, ik zou eens langs de vodafone winkel gaan
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
postma schreef:
Heb eergisteren mijn sony xperia T ontvangen, er zat een nieuwe sim-kaart bij (die is tegenwoordig kleiner dus mijn oude uit de blackberry past niet).
Helaas heb ik tot nu toe nog niet kunen bellen, smsen etc Constant als ik een provider wil vinden (wat automatisch moet gaan lijkt mij) krijg ik een melding dat mijn simkaart geen MM #2 heeft.
Help aub, ik zou graag gebruik willen maken van mijn nieuwe telefoon.

Mvg

taede
Hoi Postma, welkom op het Vodafone forum. zoals Melvin al schrijft heb ik de indruk dat de nieuwe simkaart nog niet geactiveerd is. Je kunt dit op verschillende manieren oplossen 🙂 Ik adviseer je om naar de Vodafone klantenservide te bellen of via Twitter/Facebook een bericht te schrijven. Mijn collega's activeren de simkaart graag voor je zodat je snel van je toestel kunt genieten 🙂


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic