Revlite

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe mobiel heeft een Microsim nodig.

Hallo,
 
Binnen enkele dagen krijg ik een nieuwe mobiel, echter heeft deze een microsim nodig.
 
Op het moment gebruik ik vodafone's normale oude simkaart, op internet heb ik gezien dat men deze kaarten op maat kan laten knippen.
 
Als ik dit bij de mijne ga doen, dan moet ik door de chip heen knippen. Lijkt me niet zo verstandig?
 
Kan ik via de site een nieuwe MicroSim aanvragen of bestellen? of moet ik hiervoor langs een Vodafone winkel?

Of zijn er nog andere opties die ik kan nemen?
 
 
Groeten,
 
Po
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hallo Revlite,

Normaal gesproken ontvang je samen met je nieuwe Samsung toestel eveneens een micro simkaart en hoef je er verder niets voor te doen.

Mocht het zo zijn dat de micro simkaart er niet bij is in begrepen, dan kun je het beste even langs de Vodafone winkel gaan bij jou in de buurt.
Dit is de meest snelle manier om aan een nieuwe simkaart te komen.
Zorg wel dat je een geldig legitimatiebewijs bij je hebt als je naar de Vodafone winkel gaat.
Laat je ons even weten of de sim geleverd is?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hallo Revlite,

Normaal gesproken ontvang je samen met je nieuwe Samsung toestel eveneens een micro simkaart en hoef je er verder niets voor te doen.

Mocht het zo zijn dat de micro simkaart er niet bij is in begrepen, dan kun je het beste even langs de Vodafone winkel gaan bij jou in de buurt.
Dit is de meest snelle manier om aan een nieuwe simkaart te komen.
Zorg wel dat je een geldig legitimatiebewijs bij je hebt als je naar de Vodafone winkel gaat.
Laat je ons even weten of de sim geleverd is?
Revlite
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb geen MicroSim kaart gekregen bij mijn nieuwe mobiel, ben maar meteen naar een vodafone winkel gegaan en binnen 5 mins kreeg ik een nieuwe MicroSim kaart.
 
Bedankt voor de tip 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic