Innervision

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud bestaand abonnement

Beste Vodafone,
 
Ik heb enige tijd geleden een abonnement afgesloten bij jullie, maar ik had naast dat abonnement nog een andere abonnement lopen van t-mobile. Deze loopt pas op 18 maart af, wat te ver weg was om toen nummberbehoud mee aan te vragen. Nu is mij in de vodafone winkel verteld geworden dat als mijn t-mobile abonnement afloopt ik alsnog mijn nummer over kan laten zetten naar mijn vodafone abonnement. Met die informatie heb ik dus ook het abonnement afgesloten.
Nu hoorde ik laatst van iemand dat dit niet zou kunnen en begon ik zelf hierover te twijfelen.
Graag had ik dit van jullie bevestigd dat het wel mogelijk zou zijn, en of ik hiervoor naar de vodafone winkel voor zou moeten of dat ik ook kan bellen met de klantenservice.
 
Bij Voorbaad dank,
 
Innervision
5 Reacties 5
Criticaster

Gedreven Meedenker
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Volgens mij moet dat wel kunnen, een mobiel nummer koppelen aan een SIM-nummer is een kwestie van een administratieve handeling. Hang me er niet aan op, ben geen expert.
 
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Innervision schreef:
Beste Vodafone,

Ik heb enige tijd geleden een abonnement afgesloten bij jullie, maar ik had naast dat abonnement nog een andere abonnement lopen van t-mobile. Deze loopt pas op 18 maart af, wat te ver weg was om toen nummberbehoud mee aan te vragen. Nu is mij in de vodafone winkel verteld geworden dat als mijn t-mobile abonnement afloopt ik alsnog mijn nummer over kan laten zetten naar mijn vodafone abonnement. Met die informatie heb ik dus ook het abonnement afgesloten.
Nu hoorde ik laatst van iemand dat dit niet zou kunnen en begon ik zelf hierover te twijfelen.
Graag had ik dit van jullie bevestigd dat het wel mogelijk zou zijn, en of ik hiervoor naar de vodafone winkel voor zou moeten of dat ik ook kan bellen met de klantenservice.

Bij Voorbaad dank,

Innervision
Hoi Innervision,
Ik heb het voor je nagevraagd maar het is helaas niet mogelijk om je T-Mobile nummer te ruilen voor het Vodafone nummer dat je al in gebruik hebt. Ik vind het vervelend dat je op verkeerde wijze bent voorgelicht door mijjn collega.

Innervision
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja dat vindt ik ook jammer. kan nu mij nummer wat ik al 13 jaar in bezit heb en makkelijk te onthouden is overal laten veranderen in een ronduit slecht nummer. Ik snap dat jullie daar niets aan kunnen doen als ik ben fout geinformeerd, maar dan denk je van, ga even langs de vodafone winkel, vraag het na of het mogelijk is wat ik wil voor ik een abonnement afsluit, en dan krijg je nu dit voorgeschoteld.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Innervision schreef:
Ja dat vindt ik ook jammer. kan nu mij nummer wat ik al 13 jaar in bezit heb en makkelijk te onthouden is overal laten veranderen in een ronduit slecht nummer. Ik snap dat jullie daar niets aan kunnen doen als ik ben fout geinformeerd, maar dan denk je van, ga even langs de vodafone winkel, vraag het na of het mogelijk is wat ik wil voor ik een abonnement afsluit, en dan krijg je nu dit voorgeschoteld.
Nogmaals ik kan me je frustratie wel begrijpen, kun je aangeven in welke winkel je bent geweest ?
Innervision
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben geweest in het filiaal op de
Grote Staat 24  6211 CW Maastricht
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic