Ironside

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen netwerk na downgrade naar gingerbread Galaxy S Advance

L.S.

Mijn toestel kan geen contact meer maken na een downgrade van jelly bean naar gingerbread. Ik heb gedowngrade omdat met jelly bean, apps zoals Whatsapp, fototoestel en zelfs de wekker vaak vastliepen.

Als ik via Settings>Wireless and network>Mobile networks netwerken probeer te vinden vind de telefoon geen enkel netwerk.

Kortom, wat nu en wie kan mij helpen

B.V.D.
2 Reacties 2
Ironside
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Okay, heb nu weer verbinding met het netwerk en kan ook weer bellen. Alleen de taal van Android is engels, ik kan geen nederlands selecteren. Alleen engels en aziatische talen

Any help?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Ironside ,

Ga naar: Apps > Instellingen > Taal & Invoer > Klik op de talen die beschikbaar zijn deze talen kunnen je alleen verder helpen. Je hebt tevens die downgrade gedaan wat dus beschadiging kan leveren aan de software.

Misschien dat deze app je in de Google Play Store kan helpen? Link: http://bit.ly/1zYTcC3 Mocht het niet helpen kun je de app gewoon verwijderen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic