bianca23

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

samsung galaxy s5

Hallo allemaal ik heb al een tijdje de samsung galaxy s5
Maar ik heb de laatste tijd problemen dat als ik bijvoorbeeld een foto wil maken ik zwart beeld krijg of als ik een spelletje speel dat me telefoon helemaal vast slaat heeft iemand enig idee hoe of wat en het is een abbonement alleen geen verzekering terwijl ik die wel heb aangevraagd maar valt dit onder de garantie of niet
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @bianca23 ,

Natuurlijk valt dit onder de garantie het is denk ik zelf immers en software fout. Als je even kijkt bij instellingen > over het toestel > software update om te kijken of er misschien en nieuwe update binnen is voor enige bugfixes.

We kunnen even kijken of via en reset je Galaxy S5 het helemaal oplost. Voordat je dit doet moet je wel even via Samsung Kies en back up maken voor enige data en overige gegevens (apps worden niet opgeslagen en verwijderd, sorry).

Volgens mij is de verzekering van jou bij het toestel dat je kunt aansluiten meer bedoeld voor eigen schade waardoor je maar en deel hoeft te betalen van het bedrag.
bianca23
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb zojuist even gekeken
En ik kon niks vinden over bugs ofzo maar de android versie
Is 4.2.2
Maar anders maak ik ff een back up en ga ik wel ff naar de winkel
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @bianca23 ,

Je kunt ook thuis en reset maken! Maak wel even en back up dan via Samsung Kies.
Of ben je al langs de winkel gegaan?
bianca23
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat kan ik inderdaad hier thuis wel even proberen en mocht ik er dan niet uit komen dan kan ik altijd nog langs gaan
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @bianca23 ,

Is het nog zelf gelukt thuis? Of ben je toch naar de winkel geweest, laat je het ons nog even weten?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic