WesleyHeeres

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen netwerk in buitenland

Hallo ik heb een probleem, ik heb namelijk nog NOOIT in het buitenland bereik gehad. Geen SMS, bellen of Internet.. De laatste jaren ben ik geregeld in het buitenland geweest(heb dit ook meerdere malen aangegeven) en altijd had ik hetzelfde probleem. Zelfs als ik met de auto van Nederland naar België reed, dan zag ik mijn netwerk op de grens verdwijnen.. Bij problemen in het buitenland ben ik dus volledig op anderen aangewezen.

Ik heb alles al geprobeerd: automatisch netwerk zoeken, handmatig netwerk zoeken, verschillende netwerktypen selecteren. Niets helpt. Aan de telefoon zei men doodleuk dat alles goed ingesteld stond en 'dat het gewoon zou moeten werken'.

Over drie weken ben ik weer in het buitenland en dan eis ik dat ik netwerk heb. Mocht dit niet het geval zijn, dan moet ik overgaan tot contractontbinding wegens wanprestatie.
26 Reacties 26
WesleyHeeres
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
NetwerkFreak

Dat wist ik niet, ik dacht dat dit een vraagbaak was waar werknemers de problemen proberen op te lossen.

Ik heb meerdere telefoons gebruikt en meerdere simkaarten.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes


Er zijn wel Vodafone werknemers zoals; , maar die helpen op persoonlijke titel (vrijwillig) omdat ze het leuk vinden.

Als het scherm toont dat het gekozen netwerk niet beschikbaar is, dan komt dat doordat de aanbieder geen roamingovereenkomst heeft met de desbetreffende aanbieder.

Alleen dit lijkt mij in Rome nog al gek, want daar is gewoon Vodafone.it

als u uw netwerk selectie op automatisch zet, meld u telefoon zich dan wel aan op een netwerk?

Mag ik vragen waar u volgende week heen gaat, dan kan ik alvast kijken met welke partijen vodafone daar roamings overeenkomsten heeft
WesleyHeeres
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hij meldt geen netwerk aan, Vodafone.it heb ik ook handmatig geprobeerd maar bij deze gaf het ook aan dat het netwerk niet beschikbaar was.

Ik ga volgende week naar Oostenrijk.
Farid-

Raadgever
  • 129Posts
  • 14Oplossingen
  • 52Likes
Neem even contact op met support. Zo te horen heb je een roaming blokkade op je nummer.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
WesleyHeeres heb je nog contact gehad met de klantenservice hierover?
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Mocht er binnen 48 uur geen nieuwe reactie komen, dan zullen we dit topic sluiten.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic