Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,273Oplossingen
  • 1,744Discussies
  • 81.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Signaalplus registeren Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik probeer mijn Signaalplus te registreren die ik van een vriend heb gekregen aangezien hij naar een andere provider is overgestapt. Echter probeer ik al een aantal dagen de femtocel te registr...

Anoniem gebeld Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, Ik weet niet of dit onderwerp hier goed staat hoor, maar ik heb een vraagje. Ik word al een paar dagen anoniem gebeld, maar die gesprekken heb ik gemist en natuurlijk kun je dan niet teru...

afmelden nieuwsbrief Alleen-lezen Onopgelost

Mijn vrouw heeft in het verleden een Vodafone abonnement gehad. In die tijd is er een emailadres doorgegeven en kwamen er nieuwsbrieven binnen. Nu is er geen Vodafone abonnement meer en krijgt ze nog ...

HBO GO Aanmelden? Alleen-lezen Opgelost

Geachte Vodafone, Ik probeer er achter te komen hoe ik mij nou aanmeld voor deze service.Helaas kan ik dit niet vinden. Ik heb het geprobeerd via de app My Vodafone,Abonnementen en diensten, overige a...

claimnummer via mail Alleen-lezen Opgelost

Mijn mobiele toestel is kapot. Ik heb vervangende toestel service. Voordat zij mij van dienst kunnen zijn moet ik een claimnummer aanvragen. Kan dit ook via de mail want ik kan op dit moment natuurlij...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen