Joris van Boxte

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen melding bij gemiste oproep wanneer in gesprek.

Goedemiddag,

Ik krijg geen melding wanneer ik in gesprek ben en iemand mij dan probeert te bellen.
Dit in tegenstelling tot wanneer ik een oproep mis wanneer ik op dat moment niet aan het bellen ben.

Waar kan ik instellen dat ik altijd een melding wil bij een gemiste oproep?
Als ik aan het bellen ben en iemand probeert mij te bereiken merk ik hier nu niks van. Ik krijg geen melding, geen bericht dat de voicemail niet is ingesproken en het staat ook niet in mijn gespreksgeschiedenis.

Ik hoor graag!

Ik heb trouwens een 1+ (one plus) telefoon en Red Essentiel abonnement.

Groeten,
Joris
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Sinds 2016 hebben wij deze optie niet meer. Voorheen kreeg je inderdaad een sms dat er een gemiste oproep was. Tegenwoordig is dit alleen als de voicemail aanstaat en de beller ook uitkomt bij de voicemail.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Joris van Boxtel
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je hebt in die paar dagen dus wel een SMS ontvangen van andere gemiste oproepen?
De gemiste oproep service werkt niet bij 4G/WiFi bellen, dus wanneer er via 4G/WiFi gebeld wordt, zul je geen notificatie krijgen. Zou je na kunnen gaan of dit het geval is?

Heb je hier toevallig last van nadat je een update hebt gedaan?
Kun je wel je gemiste oproepen terugvinden? Of zie je deze helemaal nergens in jouw toestel staan?
Heb je je toestel al eens opnieuw gestart?
Joris van Boxte
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag Energieboy,

Dank voor je snelle reactie

Ik krijg sowieso geen smsjes van gemiste oproepen.
Wel krijg ik een notificatie als ik een oproep heb gemist, alleen dus niet wanneer iemand mij probeert te bellen terwijl ik in gesprek ben.

Ik bel niet via wifi/4g en wordt ook zelden via dat netwerk gebeld. Het gaat dus gewoon het telefoon netwerk van Vodafone. Daarbij speelt het al sinds januari. Met deze telefoon heb ik nooit notificaties gehad van gemiste oproepen terwijl ik aan het bellen was. Bij mijn vorige telefoon weet ik het zo niet.

De gemiste oproepen kan ik in mijn telefoon nergens anders terugvinden dan in de gespreksgeschiedenis. In deze gespreksgeschiedenis staan dus de gesprekken die ik gevoerd heb en de gemiste gesprekken (terwijl ik niet aan het bellen was).

Groeten,
JOris
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Als het al sinds Januari is dan heb je je toestel ook al wel meer keren uit en aan gezet 🙂
Als je naar 1233 belt, kan je daar niet waarschuwingen voor gemiste oproepen, voicemails e.d. zelf instellen?
Of heb je dat ook al eens gedaan?
Joris van Boxte
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Daar kan ik wel de voicemail instellen. Heb ik net gedaan.
Alleen daar heb ik niet de optie om waarschuwingen voor gemiste oproepen in te stellen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Jakkes, ik weet het ook niet... Laten we even wachten op een moderator van Vodafone.
Misschien dat die meer info kan verstrekken waar ik ook van kan leren 😉
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Sinds 2016 hebben wij deze optie niet meer. Voorheen kreeg je inderdaad een sms dat er een gemiste oproep was. Tegenwoordig is dit alleen als de voicemail aanstaat en de beller ook uitkomt bij de voicemail.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ah, handig om te weten 😉
Dat wist ik dus niet... Sorry!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Maakt niks uit 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic