Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,271Oplossingen
  • 1,737Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

Geen sms naar 4000 Alleen-lezen Opgelost

Ik kan geen sms bericten meer sturen naar 4000 . Ik heb dit volgens mij een keer gedeblokkeerd en nu kan ik dus niet meer meedoen met die acties van Vodafone. Hoe krijg ik dit weer normaal?

inloggen vodafone app Alleen-lezen Opgelost

Ineens kan ik niet meer inloggen op mijn Vodafone app(op de telefoon).Wachtwoord klopt niet meer dus een link laten sturen naar Ziggo.nl om mijn wachtwoord te veranderen maar krijg geen e-mail(ook nie...

Nieuw abonnement maar nog niet actief Alleen-lezen Opgelost

Vorige maand heb ik een abonnement afgesloten bij Vodafone. 26 Juli is dan ook mijn abonnement bij Hollandsnieuwe officieel beëindigd. Ik heb gister gebeld en mij is verteld dat vandaag (27 juli) mijn...

Bestelling is geannuleerd, waarom? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een telefoon via vodafone abbo besteld en kreeg een mail binnen en als ik kijk naar me status dan staat er geannuleerd terwijl ik wel betaald heb hoe kan dat*moderator edit: Topic naam aangepas...

Simkaart werkt niet optimaal Alleen-lezen Opgelost

Sinds een paar dagen springt mijn simkaart ineens op geen service, na een paar minuten gaat hij weer over na t gewone netwerk, hij blijft dit alleen de hele tijd doen waardoor ik niet altijd bereikbaa...

Retour telefoon. Alleen-lezen Opgelost

Beste Lezers, via de chat in de Vodafone app besproken om mijn telefoon abonnement te verlengen. Helaas werd mijn toegang tot de chat terwijl we in gesprek waren 3 keer stopgezet. In de chat hadden we...

klacht vermissing Alleen-lezen Opgelost

Hoe kan het zijn, dat er iets fout gaat bij de post en ik nu al een week op bericht zit te wachten en u het bericht krijg dat de vermissing 10-15 dagen gaat duren!jullie geven zelf aan zakelijke klant...

Kan niet inloggen op de my vodaphone app Alleen-lezen Opgelost

Help ik kan sinds dat de login gewijzigd is van gewoon inloggen naar vebinden met mobiele data niet meer inloggen... De app denkt dat ik VPN gebruik of zoiets terwijl ik 100% zeker weet dat ik dit nie...

Samsung Galaxy S6 wordt heel erg warm Alleen-lezen Opgelost

Sinds ca. 1 a 2 maanden wordt mijn Samsung Galaxy S6 heel erg warm, m.n. bij het spelen van een spelletje als Candy Crush, maar ook met bellen. Na het opladen voelt ook het oplaadpunt erg warm aan.Het...

Prepaid of simkaart voor een maand? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb mijn werkmobiel die ik ook privé gebruik. Het abonnement betaalt mijn werkgever dus, ik heb geen zicht over het abonnement. Straks ga ik 1 maand op vakantie. Is het mogelijk om voor een maand e...

Foto's kopiëren Alleen-lezen Opgelost

hallo, op mijn gsm staan in de app "foto's" foto's verdeeld in albums. Hoe kan ik deze op mijn geheugenkaart of pc krijgen ?

SignaalPlus - Vraag en antwoord Alleen-lezen Onopgelost

Update:Per 1 oktober 2018 stoppen we met deze dienst omdat er inmiddels betere alternatieven zijn. Hey iedereen! SignaalPlus is een dienst waarmee je thuis je eigen privé netwerk hebt voor optimaal 3G...

Batterij probleem Galaxy S3 Alleen-lezen Onopgelost

Beste, De batterij van de Galaxy S3 is naar mijn mening altijd niet geweldig geweest. Maar sinds een maand of 2/3 is het echt vreselijk. Mijn S3 gaat rond de 5 uur per dag mee. Na een ochtend op het w...

Trillen uitzetten bij ontvangst SMS Alleen-lezen Opgelost

Ik heb heb S3 Mini. Bij ontvangst van een SMS staat het trillen aan. Dit wil ik uitzetten, maar kan met geen mogelijkheid vinden waar precies. Hoe kan ik het trillen uitzetten? John

Opslaggeheugen IPhone 6 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb mijn abonnement verlengd met een iPhone 6, 128gb toestel via Vodafone. Als ik mijn toestel, nieuw uit doos, aansluit op iTunes zie ik dat er bij capaciteit slechts 114gb staat! Hoe kan dat, wat...

Vodafone Mobile Protect Alleen-lezen Onopgelost

Heb mobiel protect aangezet en alle benodigde gegevens daarvoor ingevuld. Helaas krijg ik gelijk te zien dat de proefperiode is verlopen en dat ik een betaalde versie moet nemen. Dat wil ik niet en ik...

SMS in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Na een verblijf in Indonesie ontving ik een factuur van Vodafone waarop 11 sms-jes in rekening gebracht waren naar mijn eigen vaste nummer in Nederland. Los van het feit dat ik helemaal niet wist dat ...

Tips om je mobiel zorgeloos te gebruiken in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/1y9b9Tegenwoordig wil je graag overal bereikbaar zijn. Natuurlijk wil je ook in het buitenland kunnen bellen, sms’en en internetten. We willen je graag helpen om goed voorbereid op r...

Hoe krijg ik meer inzicht in mijn verbruik via mijn toestel? Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/v7v4cWe zien in onze statistieken dat het dataverbruik onder onze klanten blijft groeien. We hebben in de afgelopen maanden maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat onze klanten z...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen