Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,281Oplossingen
  • 1,758Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Fun video Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik.heb een vraag ik kreeg laatst een bericht dat ik 5 euro per week betaal aan fum video waar ik niks mee te maken heb.ik.sta nu op 10 euro over me data ik zou graag me geld terug willen

Complaint about invoice Alleen-lezen Onopgelost

Привет, 24 или август, я заплатил 269.69 € в интернет-магазине voodafone, чтобы получить телефон. Я не получил никакого подтверждения, что я получу свои деньги во время 20 дней. Я не получал деньги. И...

Vodafone Onderling Alleen-lezen Onopgelost

Mijn dochter maakte met veel plezier gebruik van BLYK deze dienst is overgenomen door Vodafone onder de naam Vodafone Onderling, het unieke hieraan was zo de naam al suggereert je kan kosteloos met Vo...

abbonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb een nieuw sim only abonnement besteld bij jullie met het volgende ordernummer: ********Nu kreeg ik van de week een smsje met een code die ik moet invullen op Vodafone.nl Ik kan alleen ner...

verkeerd adres Alleen-lezen Onopgelost

Dear vodafone coustamer careEvery mounht to my adress you are sending facture but this facture not my facture.From 502306533/400274383 klant number please i dont want this facture not to my adress.PLe...

gratis simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb 1 week geleden een gratis simkaart aangevraagd, deze zou binnen 5 werkdagen op de mat liggen. Ik heb niets ontvangen hoe komt dit? het betreft de simkaart welke 3 in 1 zou zijn met 5 euro belte...

Voicemail Alleen-lezen Opgelost

Vraagje waarom word ik 6x achterelkaar gebeld door de voicemail terwijl ik niks veranderen wil met de voicemail.Ik wil gewoon mijn voicemail afluisteren als er wat is en meer niet instellingen en bla ...

Erik_vd_Ham heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Erik_vd_Ham heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Weer iets dat hier niet thuis hoort... ban die shotTopicGeplaatst door: astrologer vikrant

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen