DdK75

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geen klantnummer bekend tijdens overstappen (120 dgn)

Ik heb 1 RED together abonnement afgesloten welke eind augustus actief wordt.

Nu wil ik een RED together extra hieraan toevoegen voor een tweede abonnement waarmee ik wil overstappen. Volgens de medewerker ben ik niet bekend in het systeem….. hoe dan ?????   ik heb toch echt al een sim kaart ontvangen van vodafone welke straks nodig….

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @DdK75 . Welkom hier!

Ik kijk graag voor je na hoe de vork in de steel zit! Zou je het nummer waarmee je al naar Vodafone komt (Red together hoofd abonnement) in je profiel willen zetten? Deze heb ik nodig voor het zoeken ^^. Er is als het goed is een lopende portering, dus waarschijnlijk ook een klantnummer waarop we dan dus een Red together extra abonnement kunnen aanvragen. 

Je mag me overigens ook een privébericht sturen met het nummer waar het om gaat. Wat jij wil :-). 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @DdK75 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uit je voor bericht merk ik dat je bent overgestapt van een andere provider naar Vodafone? Als dat zo is, dan kan het best zo zijn dat je actief nog niet ingeschreven bent bij Vodafone en daarom kan ik het me ook voorstellen dat je dan nog niet een Red Together Extra kan aanvragen omdat je Red Together nog niet actief is. 

Dat ze je volledige informatie niet kunnen vinden, dat is wel vreemd. Je zou denken dat je toch al wel ergens terug te vinden bent in het systeem. Maar het toevoegen van Red Together Extra, kan daar misschien wel mee te maken hebben. Dat je nu al een SIMkaart hebt ontvangen kan wel, maar deze werkt natuurlijk nog niet. Dat gebeurd pas in augustus.

Maar goed, het beste wat je kan doen is je gegevens invullen bij je profielinstellingen en dan kan een Vodafone medewerker van de Community met je mee kijken wat er nu aan de hand is. Even nog een extra melding, zorg er wel voor dat als je iemand toevoegt aan je Red Together, dat die dan wel jouw klantnummer krijgt!!

DdK75
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi @Energieboy 

 

bedankt voor je antwoord ik begrijp helemaal wat je zegt maar het is toch niet te geloven dat het klantnummer niet bekend is bij Vodafone. Want ik wil juist het extra abonnement koppelen aan het juiste klantnummer.

Ik heb 3 maanden geleden iemand van Vodafone gesproken en die vertelde mij dat het allemaal geen probleem was … maar nu wanneer ik mijn zoon al blij heb gemaakt dat hij een nieuwe telefoon gaat krijgen kan het in ene niet meer. Dat is toch te gek voor woorden 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Ik ben het helemaal met je eens @DdK75 
Maar hoe het in elkaar zit, dat kan ik je niet vertellen want ik werk niet bij Vodafone. Dat ik het met je eens ben, zeker! Echter, ik denk dus dat het komt omdat je eigen abonnement pas in augustus ingaat, dat je die extra nu al daarom niet kan koppelen en aan kan laten gaan. Daar zit natuurlijk ook een beetje logica achter. Dan zou je pas wanneer je abonnement online is, je zoon blij kunnen maken. 

En ja, als je eenmaal je zoon hebt blij gemaakt, is het lastig om te moeten zeggen dat Vodafone hiermee niet wil meewerken, of misschien niet kan meewerken. Waarom neem je dan niet een abonnement als tussendoor voor je zoon? Is zo even een gedachten. Dan kan je in augustus zijn abonnement laten omzetten.

Maar wacht even, want ik kan dit nu wel zo bedenken, wie weet kan het wel niet. Nogmaals, ik werk niet bij Vodafone maar denk wel graag met je mee natuurlijk. Dus als je nog even op iemand van Vodafone kan, en wil, wachten, dan kan die het je helemaal uitleggen en misschien kan die mijn verhaal wel beamen?!?

Het blijft vervelend, begrijp het helemaal.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Iets voor @Lycke Vodafone om hier naar te kijken? 

DdK75
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nee dat klopt dat ik hem nog niet aan kan laten gaan maar ik wil het abonnement van mijn zoon overzetten van t-mobile naar Vodafone en dat kan nu ook en dan gaat het extra abonnement pas na 4 maanden actief worden.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
DdK75 wrote:

Nee dat klopt dat ik hem nog niet aan kan laten gaan maar ik wil het abonnement van mijn zoon overzetten van t-mobile naar Vodafone en dat kan nu ook en dan gaat het extra abonnement pas na 4 maanden actief worden.

Ah, oke… ik snap hem 🙂
Maar je wilde dan nu al wel een nieuw toestel voor hem 🙂
Je kan 120 dagen voor einde contract nummerbehoud aanvragen incl het alvast aanmelden dat je wil verhuizen van provider. Met deze regel zal je ook rekening moeten houden 😞

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @DdK75 . Welkom hier!

Ik kijk graag voor je na hoe de vork in de steel zit! Zou je het nummer waarmee je al naar Vodafone komt (Red together hoofd abonnement) in je profiel willen zetten? Deze heb ik nodig voor het zoeken ^^. Er is als het goed is een lopende portering, dus waarschijnlijk ook een klantnummer waarop we dan dus een Red together extra abonnement kunnen aanvragen. 

Je mag me overigens ook een privébericht sturen met het nummer waar het om gaat. Wat jij wil :-). 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Thanks @Lycke Vodafone voor het oppakken!

DdK75
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Lycke Vodafone  ik heb je een privébericht gestuurd en mijn profiel aangepast.

Alvast bedankt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic