Ik krijg elke week een welkom sms, is dat een foutje in het systeem van Vodafone of is er iets anders mis?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @BvanWijk
We zien inderdaad dat je dubbele SMS berichten hebt ontvangen. In de achterliggende systemen staat op dit moment alles goed. We gaan er dan ook vanuit dat je nu geen dubbele SMS berichten hierover zal ontvangen, tenzij je in het geval van de Gratis Extra's het adres wijzigt (verhuizing) of Ziggo of Vodafone ooit opzegt. Mocht je onverhoopt toch weer zo'n SMS bericht ontvangen, deel het hier dan vooral met ons! Dan duiken we er opnieuw voor je in.
Hoi @BvanWijk
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ik denk dat Vodafone heel blij met je is en je daarom elke week welkom wil heten ??. Nee, gekheid, ik denk dat er een foutje zit in het systeem van Vodafone.
Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice om te vragen of ze je nummer een keer willen resetten. Of anders even wachten op iemand van Vodafone die dit ook kan doen.
Hey @BvanWijk . Welkom 😉 .
Lijkt me inderdaad wat overdreven dat dit elke week gebeurt. Wat is de precieze tekst in de SMS? (er zijn verschillende “welkomst” SMSjes)
Dat ik Vodafone en Ziggo combineer, en een andere sms dat Apple Music is geactiveerd....
Sorry @Energieboy ik wou op het duimpje drukken. Het is dus nog niet beantwoord
Hi @BvanWijk
We zien inderdaad dat je dubbele SMS berichten hebt ontvangen. In de achterliggende systemen staat op dit moment alles goed. We gaan er dan ook vanuit dat je nu geen dubbele SMS berichten hierover zal ontvangen, tenzij je in het geval van de Gratis Extra's het adres wijzigt (verhuizing) of Ziggo of Vodafone ooit opzegt. Mocht je onverhoopt toch weer zo'n SMS bericht ontvangen, deel het hier dan vooral met ons! Dan duiken we er opnieuw voor je in.
Tot op heden geen ‘Welkom’ sms'jes meer gehad. Er kan een slotje op! Bedankt allemaal!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.