BvanWijk
Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes

SMS

Ik krijg elke week een welkom sms, is dat een foutje in het systeem van Vodafone of is er iets anders mis?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 709Posts
  • 190Oplossingen
  • 344Likes

Hi @BvanWijk 

We zien inderdaad dat je dubbele SMS berichten hebt ontvangen. In de achterliggende systemen staat op dit moment alles goed. We gaan er dan ook vanuit dat je nu geen dubbele SMS berichten hierover zal ontvangen, tenzij je in het geval van de Gratis Extra's het adres wijzigt (verhuizing) of Ziggo of Vodafone ooit opzegt. Mocht je onverhoopt toch weer zo'n SMS bericht ontvangen, deel het hier dan vooral met ons! Dan duiken we er opnieuw voor je in.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9272Posts
  • 2936Oplossingen
  • 2043Likes

Hoi @BvanWijk 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat Vodafone heel blij met je is en je daarom elke week welkom wil heten ??. Nee, gekheid, ik denk dat er een foutje zit in het systeem van Vodafone. 

Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice om te vragen of ze je nummer een keer willen resetten. Of anders even wachten op iemand van Vodafone die dit ook kan doen. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 928Posts
  • 179Oplossingen
  • 285Likes

Hey @BvanWijk . Welkom 😉

 

Lijkt me inderdaad wat overdreven dat dit elke week gebeurt. Wat is de precieze tekst in de SMS? (er zijn verschillende “welkomst” SMSjes) 

BvanWijk
topicstarter
Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes

Dat ik Vodafone en Ziggo combineer, en een andere sms dat Apple Music is geactiveerd....

 

BvanWijk
topicstarter
Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes

Sorry @Energieboy ik wou op het duimpje drukken. Het is dus nog niet beantwoord

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 709Posts
  • 190Oplossingen
  • 344Likes

Hi @BvanWijk 

We zien inderdaad dat je dubbele SMS berichten hebt ontvangen. In de achterliggende systemen staat op dit moment alles goed. We gaan er dan ook vanuit dat je nu geen dubbele SMS berichten hierover zal ontvangen, tenzij je in het geval van de Gratis Extra's het adres wijzigt (verhuizing) of Ziggo of Vodafone ooit opzegt. Mocht je onverhoopt toch weer zo'n SMS bericht ontvangen, deel het hier dan vooral met ons! Dan duiken we er opnieuw voor je in.

Bekijk in context

BvanWijk
topicstarter
Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes

Tot op heden geen ‘Welkom’ sms'jes meer gehad. Er kan een slotje op! Bedankt allemaal!

Uitgelicht topic