Nolly

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement verlengen

ik heb net mijn abonnement verlengt met een nieuw toestel via My Vodafone, hierin wordt aangegeven dat ik een bevestigings mail ontvang. Heb echter geen mail ontvangen. Als ik nu op My Vodafone kijk staat dat ik mijn abonnement kan verlengen dus wat nu te doen, niet dat ik 2x mijn abonnement verleng en dubbele kosten krijg.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Nolly ,

 

Ik snap dat je even schrikt. Het kan soms tor 24 uur duren voordat je de mail ontvangt (check ook even je spamfolder). Voor de zekerheid zou je contact kunnen opnemen met de klantenservice, via het forum is dit niet mogelijk (vanwege het feit dat het forum geen inzicht heeft op bestellingen).

 

Dan zal een medewerker aan de lijn je verder helpen met je vraag en dit voor je controleren.

 

Succee!

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Nolly ,

 

Ik snap dat je even schrikt. Het kan soms tor 24 uur duren voordat je de mail ontvangt (check ook even je spamfolder). Voor de zekerheid zou je contact kunnen opnemen met de klantenservice, via het forum is dit niet mogelijk (vanwege het feit dat het forum geen inzicht heeft op bestellingen).

 

Dan zal een medewerker aan de lijn je verder helpen met je vraag en dit voor je controleren.

 

Succee!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Nolly 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je gewoon 1x je abonnement hebt laten verlengen dan zal dat zeker niet 2x worden afgeschreven of in rekening worden gebracht. Ook al heb je al een abonnement bij Vodafone, bij elke nieuwe afnamen doen ze een BKR controle. Soms gaat dit snel en soms kan het iets langer duren. 

Als je wil, en je hebt de klantenservice nog niet gebeld, of een chat gestart, dan kan je bij je profielinstellingen een aantal gegevens invullen en dan kan een Vodafone medewerker van de community met je mee kijken wat er nu aan de hand is. Wat moet je invullen, en waar, bekijk deze topic voor meer uitleg. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Nolly . Welkom hier!

Ik snap dat je graag even wilt weten waar je aan toe bent. 

Vooropgesteld; als we een dubbele verlenging zouden binnenkrijgen, dan wordt dit wel als zodanig herkend en zal de 2e worden afgeketst. Dubbel betalen zal niet gebeuren. 

 

Ik kijk graag even voor je na of het allemaal goed is doorgekomen. Vul je hiervoor je profiel even verder aan op de manier die @Energieboy hierboven noemt? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic